We verkopen onze voorraad kralen en bedeltjes, iemand interesse?

RoykRoyk Member Berichten: 31

Beste ondernemers,

We hebben besloten ons aanbod in armbandjes in te krimpen. De focus gaat weer terug naar posters. Is er iemand die onze voorraad over wil nemen inclusief de opberg kisten. We denken dat 100 euro voor de hele mikmak een leuke prijs is.

Kort samengevat bestaat het uit:

diverse kralen in verschillende afmetingen, vierkante letterkralen van A-tm-Z, speenkettingen en speenkoord, verschillende bedeltjes en zakjes om armbandjes leuk te versturen

Bij interesse ontvang ik graag een email op [email protected]

5 reacties

• PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 1,112 

Ik ken iemand die waarschijnlijk wel interesse heeft.... Ze heeft een kralen en sieraden webshop.

Mag ik haar jouw mailadres doorgeven?

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • RoykRoyk Member Berichten: 31

Zeker Paula! Graag zelfs. Ik verkoop het liever hier dan via marktplaats. En ik denk dat 100 euro een leuk bedrag is voor iemand die ze overneemt en daar zakelijk weer wat van in elkaar weet te brijen. De 100 euro is uiteraard niet wat wij er voor betaald hebben, maar een schrale troost haha. Ik hoor het wel goed? Ik heb nog meer foto's als je wil. Dit is uiteraard een totaal overzicht.

7 maart aangepast

Is goed, dan stuur ik het aan haar door. Mocht je nog wat fotootjes hebben dan graag, dan stuur ik die ook aan haar door. Met dat kleine spul is dat altijd wel handig :D

Je hebt mn email volgens mij toch? 😉

Of de fotootjes hier plaatsen is misschien handiger voor het geval de dame in kwestie het niet wil. Dan staat het hier ook vast. Kijk maar!

www.devrolijkeengel.nl

Hoi Roy, ik heb het even doorgegeven, maar helaas gaat het niet door. Ze is met een aantal drukke ontwikkelingen bezig en dit zou haar nu teveel tijd kosten om allemaal op de site te zetten.

Hopelijk lukt het je bij iemand anders, succes!!

www.devrolijkeengel.nl
  • RoykRoyk Member Berichten: 31

Bedankt Paula voor de moeite ;)

ik zal voor anderen hier nog wat plaatsen. Mocht ik met een paar dagen geen berichten ontvangen ga ik de Marktplaats route in!

Log In of Registreer om te reageren.