Yomani terminal

Mathias VuylstekeMathias Vuylsteke Member Berichten: 10

Beste,

Wij werken met Lightspeed retail en een mobiele terminal van Loyaltek.

Graag zou ik een vaste terminal van Wordline willen ( Yomani ) die is gekoppeld aan onze kassa.

De bedoeling zou zijn dat wij op de knop "creditkaart" drukken deze automatisch naar de terminal ingevoerd wordt zodat wij niet telkens de

terminal moeten draaien en bedragen invoeren zoals nu het geval is. Kortom alles zou automatisch moeten gaan zodat fouten uitgesloten worden.

Mijn vraag is:Indien wij de Yomani kopen en wij geen contract hebben met Wordline voor de transactie maar wij bij onze "leverancier" EMS blijven dit ook gekoppeld kan geraken aan onze kassa. Of maakt dat allemaal niets uit? Want Lighstpeed vraagt de Gateway van Worldine. Is dat belangrijk voor de koppeling mits wij bij EMS zouden blijven?

Alvast bedankt!

Mathias

3 reacties

• TaraTara Moderator, Lightspeed Staff Berichten: 25 moderator

Je kunt een geïntegreerde betalingsverwerking in Lightspeed Retail alleen instellen met onze geïntegreerde betalingsverwerkers Worldline en Izettle. Voordat je de betalingsverwerking configureert, moet je een account hebben waarin je betalingsverwerker en de hardware voor betaalverwerking zijn aangesloten en geïnstalleerd. Mocht je dus werken met een andere betalingsverwerker, zoals in jouw geval EMS, dan is het niet mogelijk om automatisch betalingen door te sturen naar de betaalterminal en zal dit manueel moeten worden ingetoetst op het apparaat.

Voor meer informatie omtrent het verwerken en configureren van betalingen verwijs ik ook graag door naar dit artikel uit ons helpcenter: https://retail-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/229130928-Betalingsverwerking-configureren

• Mathias VuylstekeMathias Vuylsteke Member Berichten: 10

Besta Tara,

Hartelijk dank.

Begrijp ik het goed dat dit enkel werkt met een iPad?

Wij werken uitsluitend met iMac.

Zijn er hier mensen die werken met een iMac in combinatie met de Yomani terminal?

• TaraTara Moderator, Lightspeed Staff Berichten: 25 moderator

Het klopt dat je alleen gebruik kunt maken van een geïntegreerde oplossing wanneer je deze gebruikt i.c.m. een Ipad (met Worldline of Izettle). Wanneer je werkt met een iMac dan zal er inderdaad manueel gewerkt dienen te worden.

Log In of Registreer om te reageren.