Swish voor Zweden / Klarna checkout

PadelShopPadelShop Member Berichten: 2
25 maart aangepast in Veiligheid en betalen

Beste medegebruikers,

Ik ben geen doorgewinterde Lightspeed gebruiker en forum bezoeker. Heb wel even gecheckt of er al een discussie over Swish is, maar kon deze niet vinden.

Wij (PadelShop.com) hebben veel bezoekers vanuit Zweden en merken dat deze graag willen betalen met Swish. Ik krijg het tot op heden niet voor elkaar hier een oplossing voor te vinden. Klarna checkout (de Zweedse variant) schijnt Swish geïntegreerd te hebben, maar de Nederlandse niet. Lightspeed / Klarna zouden dat in Februari voor elkaar hebben, maar gisteren hoorde ik tot mijn verbazing dat dit einde van het jaar zal worden.

Adyen schijnt ook Swish te hebben, maar die koppeling is er door Lightspeed uitgehaald.

Heeft iemand hier een oplossing voor? Of moet ik naar een ander platform zoals bv Woo-commerce toegaan (hier hebben ze wel deze faciliteiten). Uiteraard heeft dit niet mijn voorkeur, maar ik ben mij wel aan het oriënteren.

groetjes,

Marcel

Post edited by PadelShop on
Getagd:

1 reactie

• J_BinsbergenJ_Binsbergen Moderator, Lightspeed Staff Berichten: 101 moderator

@PadelShop Zelf is Lightspeed alleen in de mogelijkheid om de meest gebruikte betaalmethoden te onderhouden. Voor veel betaalmethoden zijn we afhankelijk van betaalproviders die zelf een integratie met Lightspeed ontwikkelen. Op dit moment is er inderdaad geen betaalmethode voor Swish beschikbaar.

Log In of Registreer om te reageren.