Feedback Company - nieuwe app?

pahoehoepahoehoe Member Berichten: 82

Hallo Allen,

Is de Feedback Company app veranderd/vernieuwd? Als ik naar mijn apps ga en daar probeer de instellingen te zien of de app in de app-store zijn al deze links broken.

Als je dan weer gewoon zoekt in de app-store dan zie je wel een feedback company app staan. Maar niet echt een manier om te zien of je net dezelfde hebt geïnstalleerd staan. Er zijn ook geen reviews wat er eerder wel stond geloof ik. Dus meer vermoeden naar nieuwe app... Ik heb echter precies het bericht gemist dat die er kwam.

@Lightspeed Team , hoe kan ik dit net nagaan? En blijven mijn instellingen bewaard?

1 reactie

• J_BinsbergenJ_Binsbergen Moderator, Lightspeed Staff Berichten: 101 moderator

@pahoehoe Er is inderdaad een nieuwe versie van de app van Feedback Company. Deze kun je hier terugvinden: Feedback Company - Reviews & Ratings - https://services.webshopapp.com/login/?redirect=/store/apps/1470. Je hoeft enkel de nieuwe app te installeren, in te loggen op Feedback Company en de oude app te annuleren. Je instellingen worden automatisch overgezet.

De oude versie van de app blijft tot eind mei werken (6 maanden na aankondiging van Feedback Company). Zorg dus dat je voor deze tijd overstapt. Feedback Company houdt als het goed is alle klanten die de oude app gebruiken hiervan op de hoogte en hebben in oktober de eerste e-mail hierover verstuurd. Voor verdere vragen hierover kun je terecht bij: [email protected]

Log In of Registreer om te reageren.