Shappz Product Upsells verdwenen?

ChichaChicha Member Berichten: 117 ✭

Hi,

Zijn er nog meer mensen die Shappz Product Upsells gebruiken waarvan ineens alle gemaakte upsells zijn verdwenen? Ik keek toevallig even naar de upsells en de mijne zijn allemaal weg. Had tientallen upsells staan. Ik heb geen idee hoe lang ze al weg zijn en ik er wel voor betaal, maar wellicht handig zelf ook even te kijken of ze er bij jou nog wel staan.

6 reacties

• MarjaMarja Member Berichten: 50

Ik gebruik de app niet dus kan je helaas niet helpen met je vraag. Weet wel uit ervaring dat als je mailt naar Shappz dat ze bijna altijd snel reageren.

• HaddocksHaddocks Member Berichten: 113 ✭

Bij mij werkt het inderdaad ook niet meer

• ChichaChicha Member Berichten: 117 ✭

Shappz antwoordde dit een aantal dgn geleden. Maar daarna geen antwoord meer. Ook de abandoned cart werkt al een week helaas niet naar behoren.

We hebben een probleem gevonden. We hebben recent een aanpassing gemaakt die kapotte upsells moest herstellen. Hier is iets misgegaan en werden per abuis de Upsells van de gehele shop weggegooid. We zijn aan het onderzoeken of een upsell backup van 1 Maart hier ons bij kan helpen. 

@Shappz bijna 2 wkn geleden hierover een bericht gestuurd. Probleem nog steeds niet opgelost en ook verder niets meer van jullie gehoord. Dat kan beter toch? Ik betaal er nl wel voor en heb het nu al meer dan een maand niet meer

• PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 1,086 

Ik vind het ook een zeer kwalijke zaak dat @Shappz dit nog steeds niet op orde heeft. Snelle communicatie was absoluut hun sterkte kant maar ergens is het helemaal mis gegaan....

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"

ja, dat is helaas niet hun sterke kant. Nog steeds niets vernomen en helaas niet de eerste keer dat ze onbereikbaar zijn.

Log In of Registreer om te reageren.