MyParcel koppeling momenteel zeer traag. Hebben meer hier last van?

Dimitri JoostenDimitri Joosten Member Berichten: 12

Op dit moment neem het bijna een half uur in beslag voordat een order als verzending zichtbaar wordt in MyParcel.

Ik heb het bij zowel myparcel als lightspeed neergelegd. Maar tot op heden geen oplossing.

Wie heeft hier nog meer last van?

10 reacties

• RonaldRRonaldR Member Berichten: 11

Ja hier hetzelfde... Heel vervelend dit

• Dimitri JoostenDimitri Joosten Member Berichten: 12

Het ligt bij Myparcel. Ze zijn ermee bezig. Als je een mail stuurt naar [email protected] met je shopnummer dan komt er misschien sneller wat los.

• RonaldRRonaldR Member Berichten: 11

Ga ik doen, dank!

• HaddocksHaddocks Member Berichten: 115 ✭

Bij mij gisteren hetzelfde probleem

• 3HHH3HHH Member Berichten: 3

Bij hetzelfde, ligt aan MyParcel zeggen ze zelf. Ze zouden mij terug bellen hierover, maar communiceren is niet de sterkste kant van MyParcel.

Duurt bij mij 30 tot 45 minuten, echt niet fijn.

• JoriJori Member Berichten: 189 ✭

@3HHH

Ik heb die ervaring totaal niet met MyParcel. Gebruiken het nu enkele jaren naar alle tevredenheid, ook qua communicatie.

Terugbellen moet je ze een beetje vergeven in deze tijd. Ik denk niet dat jij op het moment op de klantenservice wil zitten wat met pakketbezorging te maken heeft.

• JoanMlJoanMl Member, Beta tester Berichten: 128 ✭

Ik heb er (nog) geen past van gehad. Dus misschien even een dipje??

Het speelt nog steeds. Vooral aan het eind van de dag rond 16:00 duurt het vaak een half uur of langer. Volgens Myparcel ( die overigens snel terugbellen) ligt het bij lightspeed zelf.

• kielenkielen Member Berichten: 116 ✭

Ik heb er hier ook last van. Daarom type ik het adres af en toe maar over. Beter dan een half uur gaan zitten wachten.

Kees Kielen

www.manivivendi.nl

Dit probleem is inmiddels opgelost en alles loopt bij ons althans weer supersnel.

Log In of Registreer om te reageren.