tickets

aresthoarestho Member Berichten: 57

ik heb sterk de indruk dat tickets die verzonden worden nog steeds niet binnen komen, zijn er meer die dat hebben ?

5 reacties

• FOOFOO Member Berichten: 750 

Tickets gebruiken we niet, maar mails met betaalherinnering worden momenteel vertraagd naar klanten verzonden zag ik.

John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
  • aresthoarestho Member Berichten: 57

ik gebruik het ook niet, ik bedoel eigenlijk als een klant via de klantenservice reageert of vragen heeft komen die gewoon niet binnen

• JeremyJeremy Member Berichten: 31

Klopt inderdaad, hier komen ze ook niet binnen. Net getest.

• aresthoarestho Member Berichten: 57

dat kan best lullig uitpakken, ik had net iemand aan de telefoon of ik zijn order had ontvangen die hij op deze manier geplaatst had. niet dus... Wie weet hoeveel handel je op deze manier mist.

• J_BinsbergenJ_Binsbergen Moderator, Lightspeed Staff Berichten: 101 moderator

@arestho Er zijn vele verschillende factoren die te maken hebben met het afleveren van automatische e-mails. Er is geen specifieke verstoring op deze dagen bij ons bekend. Het lijkt me daarom verstandig dat onze support deze situatie goed met je naloopt. Zou je hiervoor een ticket kunnen inschieten, waarin je jouw webwinkel plus het e-mailadres van de klant vermeld?

Lightspeed Support NL

https://ecom-support.lightspeedhq.com/hc/nl/requests/new

+31 (0)20 820 2391

Log In of Registreer om te reageren.