Shappz Digital Sales

MarjaMarja Member Berichten: 61

Ik wil graag pdf files gaan verkopen. Dit zou mogelijk via de app van Shappz kunnen, echter omdat ik hier regelmatig berichten over Shappz zie, die niet zo positief overkomen, zoek ik naar alternatieven.

Mijn voorkeur is iets wat gelijk goed is, de bedoeling is uiteindelijk om een paar honderd verschillende pfd's te gaan verkopen en ik durf niet de stap te zetten om dit via Shappz nu te doen.

Zijn er webshophouders die ook digitale producten verkopen en hun ervaring dan wel tips willen delen?

Groeten Marja

4 reacties

• JeremyJeremy Member Berichten: 45

Ik maak gebruik van Shappz. Werkt prima, maar als je support nodig hebt is het lastig om contact te krijgen. Grootste kans om dan reactie te krijgen is via dit forum, daar reageren ze meestal wel.

Er is voor digitale producten niet echt een alternatief.

• JohnJohn Member Berichten: 8

Ik heb een paar keer telefonisch contact gehad met Shappz. Prima service, denken met je mee. Niets op aan te merken. Wij zijn zeer tevreden.

John

Toys & More | www.toysenmore.nl

• MarkMark Member Berichten: 100 ✭

Geen digitale producten hier. We gebruiken product reviews voor Shappz. Dat werkt in principe prima. Daarnaast hadden we Upsells via Shappz, maar dat was een hel met traag ladende pagina's in hun "app".

Dat traag laden is nog steeds het geval, ook voor de Product Reviews. Maar ik hoef daar nauwelijks in te loggen of dingen aan te passen, dus dat scheelt frustratie.

• ChichaChicha Member Berichten: 118 ✭

@Mark Dan zou ik even in je account kijken, want hier zijn al sinds begin maart alle upsells verdwenen en Shappz geeft al sinds 30 maart geen antwoord en het probleem is niet hersteld. Ik gok erop dat dit niet alleen maar een probleem voor ons was, maar dat dat bij iedereen is gebeurd. Dit is wat Shappz erover zei:

We hebben een probleem gevonden. We hebben recent een aanpassing gemaakt die kapotte upsells moest herstellen. Hier is iets misgegaan en werden per abuis de Upsells van de gehele shop weggegooid.

Log In of Registreer om te reageren.