Voorraad status bij bestellen

VisserVisser Member Berichten: 2
24 april aangepast in Thema's en maatwerk

Goedemorgen,

Wij gebruiken het thema Performance van DMWS en lopen tegen diverse zaken aan die als maatwerk worden gezien. Wellicht zijn er shophouders die tegen hetzelfde probleem aangelopen zijn en een praktische oplossing hebben zonder direct aan maatwerk te hoeven denken.

Het probleem:

"Product A heeft een voorraad van 2 op de site (vermelding: Op Voorraad, besteld voor 16:00uur is vandaag verzonden). De klant selecteert op de site 3+ ipv 2. De op voorraad melding zou dan moeten veranderen naar 5-7 werk dagen. Dit gebeurt niet dus de klant gaat er vanuit dat deze direct leverbaar is."

Hoewel dit een 'Need to have' optie is en geen "Nice to have' ziet de thema bouwer dit anders.

Zijn hier ervaringen mee en lopen meer shophouders tegen dit probleem aan? Bij ons zijn al diverse orders geannuleerd omdat het voor de klant niet duidelijk werd dat het bestelde aantal producten het voorraad aantal overstijgt.

Alle reacties zijn welkom. Bedankt!

Post edited by Visser on

3 reacties

• JoriJori Member Berichten: 175 ✭

Onze template geeft dit aan in het winkelwagentje. Wanneer iemand meer besteld dan de aanwezige hoeveelheid staat er een ballon met tekst die aangeeft dat de bestelling langer kan duren. Deze tekst is gewoon aanpasbaar. Ik weet niet of de theme van DMWS dat ook ondersteund?

• ChichaChicha Member Berichten: 117 ✭

@Jori Heb je een voorbeeld product waar ik dat kan zien? Ik heb bij sommige producten 4000 stuks aan mijn winkelwagen toegevoegd en ik krijg geen melding dat er niet 4000 op voorraad zijn en ik denk niet dat je 4000 luchtbevochtigers op voorraad hebt of ik heb het mis

• VisserVisser Member Berichten: 2

Hallo Jori; het thema van DMWS ondersteund dat helaas niet. Als we dat als tekst willen weergeven is het maatwerk wordt door DMWS aangeven

Log In of Registreer om te reageren.