minimaal aantal instellen

aresthoarestho Member Berichten: 73

Goedemorgen allemaal,

Bij bepaalde producten wil ik een minimale afneem hoeveelheid instellen, dat doe ik netjes bij de product instellingen, echter wanneer ik op de site een kleiner aantal bestel als ingevoerd krijgt de klant gewoon de melding dat het product in de winkelwagen is gezet terwijl dat niet zo is. Is het mogelijk dat er op het moment dat als iemand minder in de winkelwagen gooit dan vooraf ingesteld er een melding verschijnt dat bijvoorbeeld de minimale afname hoeveelheid 5 stuks is. Nu komt die melding niet en wekt het alleen maar ergernis en onbegrip op.

7 reacties

• Hans LambregtsHans Lambregts Member Berichten: 25

Heb je dit al geprobeerd? Ga naar Product->voorraad en varianten->default-> helemaal onderaan Minimaal bestelaantal dit instellen op bv5. bij ons werkt dit.

HPS Werkschoenen
  • aresthoarestho Member Berichten: 73

Hoi Hans,

dat heb ik geprobeerd, je kan dan inderdaad niet minder bestellen als 5 stuks, echter als de klant het aantal 4 invult kan je het gewoon in de winkelwagen plaatsen zonder melding te krijgen dat er een minimaal bestel aantal is

• JoriJori Member Berichten: 283 

@arestho

Dat is wel raar. Als wij het minimum aantal verhogen van 1 artikel naar bijvoorbeeld 5 dan kan men niet minder dan 5 bestellen. Dit is gewoon een Lightspeed functie en geen thema functie, dit zou in theorie dus moeten werken.

Je past het wel aan helemaal onderaan bij Limieten en niet bij voorraad? Dit heb ik eerder gezien dat dat fout ging namelijk.

ja ik stel het in bij de limiet

Onderstaand als je minder dan 5 stuks invult

Dit zou dus niet moeten kunnen, er komt ook geen melding dat er een minimale bestel hoeveelheid is. het resultaat is dat er niets in de winkelwagen zit ondanks bovenstaande melding. Ik kan mij voorstellen dat mensen hier niets van begrijpen. Melding het zit in de winkelwagen terwijl er niets wordt toegevoegd en geen melding van een minimale afname

• PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 1,421 

Wat vreemd! Bij ons werkt de limiet instelling ook gewoon.

Dit lijkt me inderdaad een fout bij jou. Ik zou ook niet weten waar het aan ligt.

Ik zou voor de zekerheid even een ticket inschieten.

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • Hans LambregtsHans Lambregts Member Berichten: 25
    • klopt bij ons werkt het ook, je kunt als klant handmatig een lager aantal invullen , maar als hij die in zijn winkel wagen doet, krijgt hij een melding "De minimale afname voor 'Hesje met opdruk' "is 5.

HPS Werkschoenen

Hoi Hans,

Dat is nou net het probleem de melding komt niet, heel verwarrend. T schijnt aan het thema te liggen er wordt gelukkig aan gewerkt

Log In of Registreer om te reageren.