Starprinter bonnenprinter

fikanaardenfikanaarden Member Berichten: 2

Het is mij niet duidelijk waarom er zo'n ingewikkelde procedure gevolgd moet worden voor het installeren van de Starprinter TSP143IIILAN via de internetrouter met een UTP kabel terwijl er ook gewoon een bluetooth versie van dezelfde printer bestaat en in de ondersteunde hardwarelijst staat! Heb ik de verkeerde printer geleverd gekregen of is daar een andere verklaring voor? Scheelt een hoop kabels trekken als het allemaal mooi via bluetooth en Wifi aangesloten kan worden. Ik heb alles besteld voor de iPad setup en andere onderdelen lijkt allemaal via bluetooth aangesloten te kunnen worden.

Irene van Fika Naarden

2 reacties

• fikanaardenfikanaarden Member Berichten: 2

Kleine toevoeging: ook de Zebra labelprinter is er een zonder bluetooth geactiveerd. Er is waarschijnlijk verkeerde hardware geleverd begin ik nu te denken...

Irene van Fika Naarden

• TaraTara Moderator, Lightspeed Staff Berichten: 25 moderator

Beste Irene,

Het standaard pakket wat wordt geleverd bevat de Star TSP143 LAN en de Zebra 410 met usb kabel. Voor beide apparaten is er ook een bluetooth mogelijkheid, echter zijn dit andere modellen en zijn deze apparaten een stuk duurder (dit kan soms bijna het dubbele zijn). In de meeste gevallen wordt het voorraadbeheer vanaf een desktop uitgevoerd en niet van een Ipad waardoor het gebruik van de duurdere bluetooth modellen overbodig is. De belangrijkste reden voor het gebruik van een LAN model boven een Bluetooth versie ligt hem in dat LAN vele malen stabieler is gebleken. Bij gebruik van een Bluetooth model moet er over het algemeen regelmatig opnieuw worden opgestart of moet het apparaat aan- en uit gezet worden om weer werkend te zijn. Met een winkel vol klanten is dit natuurlijk geen ideale situatie. 

Mocht je hulp nodig hebben met de installatie en het werkend krijgen van je apparatuur neem dan vooral contact op met de Retail support. Je kunt deze telefonisch bereiken via +31 (0)20 820 2391 of +32 9 298 02 73.

Log In of Registreer om te reageren.