prijsregel niet zichtbaar in de matrix

RosalieRosalie Member Berichten: 2

Ik vind het lastig dat een aangemaakte prijsregel niet zichtbaar is in de matrix van betreffend artikel. Ook niet bij het artikel zelf (bepaalde maat en kleur). het wordt alleen zichtbaar bij de verkoop. Dus om te controleren of een bepaald afgeprijsd artikel al in de prijsregel is gezet moeten we altijd een fictieve verkoop starten. Waarom niet meteen zichtbaar in de matrix via de voorraad? of doe ik iets verkeerd?

3 reacties

• J_BinsbergenJ_Binsbergen Moderator, Lightspeed Staff Berichten: 143 moderator

@Rosalie Ik kan me voorstellen dat je dit lastig vindt. Prijsregels veranderen echter niet de verkoopprijzen zelf, maar voegen een korting toe aan de verkoop. Daardoor is er voor gekozen om dit niet op de productpagina zelf te tonen. Je kunt het beste de lijst met producten binnen je prijsregel nalopen of exporteren om te controleren of alle gewenste producten hieraan toegevoegd zijn.

• RosalieRosalie Member Berichten: 2

Dank voor reactie (ik zie hem nu pas....)

Maar de reden vind ik vreemd. Het gaat er toch niet om of de verkoopprijs zelf verandert ja of nee? Het zou veel sneller werken als je backoffice in 1 oogopslag kunt zien of een bepaald product al wel of niet in de prijsregel gezet is. Ook bij het exporteren van de lijst kan je alleen via een kassahandeling zien of het in de prijsregel staat of niet. Bij drukte in de winkel is dat al helemaal niet te doen.

ps: kan ik ergens iets instellen zodat ik een melding krijg als er een reactie op mijn post komt hier?

• BartsibaBartsiba Member Berichten: 3

Rosalie,

even testen op uw vraag

ps: kan ik ergens iets instellen zodat ik een melding krijg als er een reactie op mijn post komt hier?

met mijn reactie NU , ik dacht dat je dan een mail ontvangt, laat je even weten.

Log In of Registreer om te reageren.