Thema aanpassen

SoniaSonia Member Berichten: 117 ✭

Afgelopen weekend wilde ik mijn headline foto aanpassen voor Moederdag en toen zag ik dat de hele Thema Editor veranderd is. Ik kan ook de foto niet meer wijzigen, alleen de tekst. Ik deed nog altijd met de workaround in de Aangepaste CSS de foto aanpassen, maar dat werkt niet meer. Heb ik iets van communicatie hierover gemist? Omdat het een lang weekend was kon ik ook niemand bij Support bellen.

2 reacties

• J_BinsbergenJ_Binsbergen Moderator, Lightspeed Staff Berichten: 123 moderator

@Sonia Goed dat je hier toch contact met ons support team voor hebt gezocht. Buiten Nederlandse kantoortijden zijn onze Engelstalige collega's altijd bereikbaar.

Zoals in de Changelog (je vindt deze op de homepage in de Backoffice) en binnen de designinstellingen te zien is, hebben we inderdaad een nieuwe theme preview uitgerold. Hierin kan het nodig zijn dat er enkele aanpassingen worden gedaan binnen maatwerk thema's. https://ecom-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/360042083893-Thema-instellingen-mappen

• JoriJori Member Berichten: 175 ✭

@J_Binsbergen

Toch ben ik van mening dat dit soort grote veranderingen overlegd moeten worden met de mensen die het gebruiken. Wij als klant dus. Een aankondiging of iets dergelijks zou al fijn zijn.

Log In of Registreer om te reageren.