Hoe verwijder je een app in V2

FrankFrank Member Berichten: 77 ✭
Hallo

Het lijkt misschien een hele domme vraag maar hoe verwijder ik tegenwoordig in V2 een app.
Ik kan naar de app gaan, ik kan inloggen in de app ik kan de app opnieuw installeren ik kan van alles maar ik kan hem niet verwijderen zoals ik in V1 gewoon simpel kon doen. Ben ik nou zo scheel dat ik er overheen kijk. Ik kan er online ook verder niks over vinden in de documentatie van lightspeed over hoe dit te doen.

7 reacties

• JoanMlJoanMl Member, Beta tester Berichten: 106 ✭
    In het menu links kun je ook kiezen voor aangeschafte apps. Als he daarop klikt krijg je een overzicht. Daar kun je ze ook verwijderen.
    Mijn ervaring is wel dat sommige apps zich nauwelijks laten verwijderen. Ze blijven dan op geannuleerd staan en soms zelfs nog gewoon actief.
  • FrankFrank Member Berichten: 77 ✭
    Oh my god. Ik keek dus echt scheel. Ik heb de scroll bar aan de onderkant over het hoofd gezien LOL.

Thx for the reply. Het kon niet anders dan als jij het op de pagina aangeschafte apps kon dan ik ook.

Inderdaad heb je gelijk dat sommige apps zich lastig laten verwijderen. Er zijn sowieso maar een paar apps interessant. De rest is alleen interessant voor degene aan wie jij je centen overmaakt.
  • FOOFOO Member Berichten: 657 
    Ik zie met name bij de Beeketing apps dat deze lastig te verwijderen zijn. Deze moet je eerst via de inlog van Beeketing zelf "uit" zetten, voordat je ze echt kunt verwijderen via de backoffice van LS.

Veel van hun apps lijken interessant, maar tot nog toe vallen ze me steeds tegen.
    John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
  • JoanMlJoanMl Member, Beta tester Berichten: 106 ✭
    Klopt John. Ik had een paar apps van Beeketing. Ze zijn dan wel gratis, maar beloven meer dan dat ze doen. De Coupon app bijvoorbeeld, is leuk, werkt snel en handig, maar blijft vervolgens altijd zichtbaar, tenzij je upgrade naar een betaald pakket.....

Ik heb ook een paar betaalde apps nu stopgezet. De meerwaarde van sommige apps is na een tijdje toch een stuk minder, afgezet tegen de maandelijkse prijs.
  • FOOFOO Member Berichten: 657 
    Klopt, de coupon app moest ik ook eerst uitzetten via de login bij Beeketing zelf. Anders bleef hij inderdaad vrolijk doordraaien op de site.

Op zich vind ik de sales pop nog wel een leuke app, alleen jammer van de reclame / link. Omdat ik niet weet of hij echt meerwaarde biedt, voorlopig maar weer uit gezet.
    John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
  • Di-Jo HeemskerkDi-Jo Heemskerk Member Berichten: 62 ✭
    ik vind t belachelijk dat apps zoals justuno gewoon rommel kunnen blijven plaatsen op je website ondanks dat je de app hebt gestopt. Ik heb Niet eens meer een account bij ze!
    Ik zie dat als best wel een beveiligingsprobleem, aangezien er nu java script en weet ik al niet meer van hun op mijn shop draait die ik niet kan verwijderen. Lekker makkelijk een gratis app aanbieden en de rest van de jaren gratis info verzamelen van iedereen, misschien af en toe een advertentie voorbij laten piepen.. misschien dat er wat coins gemined worden. alles is mogelijk.. ik ben niet blij!
    BestBuyHoesjes.nl - Bescherm je telefoon in stijl
  • Di-Jo HeemskerkDi-Jo Heemskerk Member Berichten: 62 ✭
    Excuses namens mij, ik was er van overtuigd dat dit door een oude app kwam, maar na navraag gedaan te hebben bij lightspeed blijkt dat er nog een stukje oud script op de site stond. waar een app geen invloed op heeft
    BestBuyHoesjes.nl - Bescherm je telefoon in stijl
Log In of Registreer om te reageren.