Even voorstellen Vitasel-Shop

AnnaAnna Berichten: 1 Member
Ik wil mij graag aan jullie voorstellen.

Wij houden ons bezig met langer zelfstandig thuis wonen, vanuit de doelstelling om voor iedereen, ook voor ouderen en voor bewoners met beperkingen, comfortabel, veilig en gezond thuis wonen te realiseren.

Badkamerproducten zonder direct een zorguitstraling te krijgen.
Voor mobiliteit, want zolang men goed te been bent is een drempel iets heel natuurlijks.
Verlichting in- en om het huis en zorg producten.
Producten voor comfort, want soms lijken eenvoudige taken wel de meest lastige.

Door onze ondervinding en ervaring zijn wij ons gaan verdiepen in veilig, levensloopbestendig en comfortabel wonen. Het is leuk en soms ook triest waar je mee te maken krijgt, maar ook heel dankbaar.
De producten, die wij speciaal voor onze relaties geselecteerd hebben wilde wij ook online aanbieden, dit betekende in Juli 2013 de start van onze webshop bij SeoShop.

Groetjes,
Ans van den Broek
Vitasel comfortabel thuis wonen
https://vitasel-shop.nl/nl/

2 reacties

• PaulaPaula  Berichten: 886 Member, Beta tester 
    Ik kan me heel goed voorstellen dat je inderdaad af en toe hele trieste situaties en berichtjes meekrijgt, maar dat het aan de andere kant inderdaad ook heel dankbaar kan zijn en dat je daarom ook hele mooie berichten terugkrijgt. Mooi dat jullie zoveel mensen in hun dagelijkse leven een klein beetje kunnen helpen op deze manier.
    Heel veel succes met de shop!
    www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • NynkeNynke moderator Berichten: 372 Administrator, Lightspeed Staff moderator
    Hi @Anna. Ik sluit me helemaal aan bij Paula :). Welkom!
    eCom support nummer: +31 20 808 63 58
    Klik hier om een terugbelverzoek in te dienen.
    Voor algemene vragen en informatie, ga naar het helpcentrum
Log In of Registreer om te reageren.