Order alert for Lightspeed

FrankFrank Member Berichten: 106 ✭

Hoi

Hebben er meer mensen sinds vandaag een uur of 10:00 het probleem dat de app geen data meer in laad vanuit de backoffice? Zou wel mooi zijn want dan ben ik niet de enigste. Vanaf die tijd kreeg ik nog alleen maar betaal mailtjes via Mollie maar de app verbind niet meer. Heb al geprobeerd om hem opnieuw te installeren maar dat heeft niet gewerkt.

Groetjes Frank

11 reacties

• MarjaMarja Member Berichten: 50

Heb ik ook last van inderdaad, sowieso vanaf vanmiddag....Blijft heel lang op laden staan en laadt uiteindelijk niet.

En nu werkt het weer........ ;-)

• FrankFrank Member Berichten: 106 ✭

Ja, rond 1 uur vannacht begon die weer te werken. Toen kreeg ik een boel achterstallige notificaties om mijn oren.

• BartRensenBartRensen Member Berichten: 18

Werkt hier helemaal niet meer vanaf 16 mei?

• QS86QS86 Member Berichten: 63

De app helemaal verwijderen en opnieuw installeren @BartRensen

Bedankt voor de tip @QS86

Het werkt weer! 👍️ 🙂

Ik heb sinds gisterenmiddag problemen "downloaden van de data is mislukt". App opnieuw installeren haalt niets uit. Zijn er meer gebruikers die hier last van hebben? Of ben ik de enigste?

Je bent niet de enigste @Marja Bij mij is het ook weer mis. Overnieuw geïnstalleerd, maar helpt niet.

Thanks @BartRensen fijn om te weten dat ik niet de enigste ben. Ik heb al een mail gestuurd hierover, zal na het weekend wel reactie krijgen verwacht ik. Zal je net zien dat het in een lang weekend gebeurd....

Ik verwacht niet dat ze mijn mail hebben gelezen op zondag, maar het lijkt weer te werken!

Super service, nav mijn mail op zondag een reactie:

Hello,

​we had a small technical issue which caused a short outage. It should be ok now. Please try it again.

Thank you and sorry for the inconvenience.

Log In of Registreer om te reageren.