Vreemde zaken

JoriJori Member Berichten: 187 ✭
19 mei aangepast in Orders en facturen

Voordat ik contact opneem met Lightspeed wil ik graag even wat controleren met jullie. Wij hebben weer wat vreemde zaken.

• We hebben weer is een klant die mailt waar zijn bestelling blijft. Dit blijkt dus niet te staan onder "wacht op verzending". Dit probleem is er eerder geweest maar blijkbaar is het weer terug. Meer mensen last van? Ik sta gewoon gigantisch voor lul en dit kost een slechte review. Ik kan gewoon niet de lijst door gaan spitten onder "alle orders" dan word ik gillend gek.
  • Wij hebben factuur sturen bij orderbevestiging uitstaan. Er wordt bij ons apart een factuur aangemaakt en deze wordt apart gemaild naar de klant. Ik zie nu in de CC dat dat dus helemaal niet goed werkt, er zijn nog steeds klanten die de factuur bij de orderbevestiging krijgen. Hebben meer mensen hier last van? Dit is dan natuurlijk een nutteloze optie.

En blijkbaar heb ik dit onder "retail" geplaatst in plaats van "ecom" . Ik slaap nog denk ik. 🙄

1 reactie

• MarjaMarja Member Berichten: 56

Dat klopt de factuur wordt soms direct bij de orderbevestiging verzonden en wordt dan dubbel verzonden als je ook de aparte factuur aanmaak en deze mail naar de klant. Ik heb hier al eerder contact over gehad met Lightspeed, het probleem is bekend. Je zou er een ticket over kunnen indienen, mogelijk draagt dat bij aan een oplossing om het hoger op de prioriteitenlijst te krijgen.

Of de factuur bij de order bevestiging wel of niet wordt verzonden hangt af van de snelheid van de betaling.

Log In of Registreer om te reageren.