Gratis product

Monique ElliottMonique Elliott Berichten: 21 Member
Hallo

Ik zoek nog altijd een manier of een app om bij een winkelwagen > 75 euro een additioneel gratis product toe te voegen aan de winkelmand.

Monique

8 reacties

• PietervanDulstPietervanDulst Berichten: 8 Member
    Beste Monique,

Wij hebben dit laten bouwen door Dotcommerce zie: https://www.dotcommercehq.nl/portfolio/cadeaumodule/

Onze site:
    https://www.ipadspullekes.nl/

Echter hebben wij veel problemen gehad met Dotcommerce, ze reageren slecht en bieden slechte service.

Hou er ook rekening mee als je van template veranderd, dat Dotcommece alles weer opnieuw in moet stellen.

Ik hoop dat je er iets aan hebt!

Gr, Pieter
  • PaulaPaula Berichten: 829 Member, Beta tester 
    @Pieter: de opzet van het gratis cadeautje ziet er wel strak uit op jullie site! Duidelijk, ook dat je nog voor een x-bedrag kunt kopen om een cadeautje te krijgen.
    Alleen zodra ik dotcommerce zie staan heb ik inderdaad gelijk een beetje mijn twijfels omdat ik eigenlijk alleen maar wat minder goede reacties over dit bedrijf lees. Jammer, want op zich ziet het er wel goed uit.
    Maar op zich is het idee wel erg leuk, toch iets om in m'n achterhoofd te houden (maar dan laten we het door onze "eigen" partner van LS uitvoeren)
    www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • PatrickvdHeijdenPatrickvdHeijden Berichten: 93 Member, Beta tester
    Misschien is er een andere ontwikkelaar die ons hiermee kan helpen?
    Groet,
    Patrick van der Heijden
    www.sceneryworkshop.nl
  • Monique ElliottMonique Elliott Berichten: 21 Member
    @PietervanDulst , ja dat is precies wat ik zoek. Bedankt voor de tip.

Het is wel makkelijk te manipuleren. Bijvoorbeeld 10 x het gratis cadeautje in de winkelmand stoppen gaat ook ...

Hebben ze hiervoor de theme editor moeten aanzetten?
  • MNTMNT Berichten: 81 Member ✭

Het is wel makkelijk te manipuleren. Bijvoorbeeld 10 x het gratis cadeautje in de winkelmand stoppen gaat ook ...

Dat viel mij ook op. Sterker nog, je kunt ook gewoon alleen het gratis product bestellen... Oh en als je het product wat je cadeau kunt krijgen al koopt, krijg je het niet meer.

• PietervanDulstPietervanDulst Berichten: 8 Member
    Beste allemaal,

Wij hebben jullie ervaringen over het gratis product en dat deze niet wordt gerekend niet ervaren..

Zouden jullie deze problemen kunnen toelichten?

Alvast bedankt

@Monique Elliott
    Je ze hebben de template editor daarvoor moeten gebruiken.

Ik hoop dat jullie iets aan deze informatie hebben.

Fijne avond allemaal!

Pieter van Dulst

https://ipadspullekes.nl/
  • PatrickvdHeijdenPatrickvdHeijden Berichten: 93 Member, Beta tester
    Als je op winkelwagen bewerken klikt terwijl het "gratis" product er in zit, kun je daarna de aantallen van de gratis producten aanpassen en de andere producten weg halen. Het gratis product blijft dan gewoon staan. Wellicht dat je klanten het nog niet ontdekt hebben, maar het kan wel een duur grapje worden zo.
    Groet,
    Patrick van der Heijden
    www.sceneryworkshop.nl
  • PieterDPieterD Berichten: 21 Member
    Pieter kun jij vertellen hoe veel dit maatwerk ongeveer kost? Ziet er goed uit in jullie winkel.. maar we hebben geen heel groot budget! Mijn ervaring is dat maatwerk al snel duur wordt
Log In of Registreer om te reageren.