Beperkte exportmogelijkheden

CallisCallis Member Berichten: 3

Ik vind persoonlijk dat de exportmogelijkheden zeer beperkt zijn, zeker wat betreft de mogelijkheden m.b.t. overzichten van verkoop.

In de 'export facturen' krijg je het totale bedrag van de factuur en op één lijn de verkochte items. In de 'export factuuritems' krijg je een opsplitsing van de verkopen per bedrag maar... zonder omschrijving van het verkochte product.

Hopelijk zie ik een functionaliteit niet en dan krijg ik graag tips.

In het andere geval zou Lightspeed snel een deftige exportfunctionaliteit moeten uitwerken.

3 reacties

• J_BinsbergenJ_Binsbergen Moderator, Lightspeed Staff Berichten: 123 moderator

@Callis Ik begrijp de behoefte in heldere verkoopstatistieken. Voor Lightspeed eCom zijn de mogelijkheden hierin helaas nog beperkt. Ik raad je aan om een order export te maken, dit bevat wel de verkoopregels per product waar je naar op zoek bent.

We herkennen het gebrek aan geïntegreerde product verkoopstatistieken in eCom. Binnen Lightspeed Retail (voor fysieke winkels) is er recentelijk een uitgebreide geïntegreerde analytics mogelijkheid gelanceerd. Voor eCom zijn we op de hoogte van de wens om de verkoopstatistieken gemakkelijker inzichtelijk te maken.

Hiervoor werken we ook samen met externe partners die in deze vraag kunnen voldoen via een app koppeling. Op dit moment kan ik echter niet aangeven wanneer deze functies uitgebreid worden, of wanneer er een nieuwe app hiervoor beschikbaar komt. Ik voeg jouw shop echter via een ticket toe aan onze interne documentatie hierover, zodat we jouw feedback meenemen.

• CallisCallis Member Berichten: 3

Dank voor de feedback

• NjomlyNjomly Member Berichten: 3

Beste,

Graag ook een ticket voor onze shop.

mvg

Dries

Log In of Registreer om te reageren.