Abandoned Cart Recovery

Edwin KosterEdwin Koster Member Berichten: 14

Heeft er iemand ervaring met Abandoned Cart Recovery?

5 reacties

• FietsencityFietsencity Member Berichten: 16

Hallo Edwin,

Ik heb de Abandoned Cart Recovery van Combidesk gebruikt. Was er niet 100% tevreden mee. Je hebt een email adres nodig van de klant en meeste van mij klanten hoeven niet een account aan te maken dus heb ik hun email adres niet.

Als ik de email adres heb, krijg ik nog maar weinig recovery van de orders. De 2 follow up e-mails zijn binnen 72 uur van elkaar verstuurd ondanks dat ik het over 1 week heb verdeeld.

Misschien zijn er beter apps in Lightspeed.

Dank je,

Menno

3500+Fietsonderdelen | Fietsencity

• Edwin KosterEdwin Koster Member Berichten: 14

Hallo Meno,

Bedankt voor de feedback.

("Je hebt een email adres nodig van de klant en meeste van mij klanten hoeven niet een account aan te maken dus heb ik hun email adres niet.")

Daar had ikzelf nog niet aan gedacht.

Hoop dat er nog iemand zal reageren met een andere betere App.

Groet Edwin

• ChichaChicha Member Berichten: 117 ✭

Ik gebruik die van Shappz, maar het ligt niet zozeer aan de app die je gebruikt. Als de klant geen email adres invult of niet heeft ingelogd zijn daar geen gegevens van bekend, dus kan er ook niets gestuurd worden.

Het fijne van de app van Shappz vind ik dat je wel de winkelwagens van klanten zonder email kan bekijken. Zo heb je toch een beetje idee wat er wordt achtergelaten, maar voor de rest is het ook hier zo dat er zonder email weinig te mailen valt.

• KrijneneSolutionsKrijneneSolutions Member Berichten: 57

Logisch toch dat je niet kan reageren naar klanten als er geen email bekend is!

Hier ook al jaren Shappz in gebruik. Naast de reminder mails is het bij voorkomende gevallen ook handig om even in live in het winkelwagentje van een klant te kijken als ze bellen of ze het juiste bestellen. Daar hebben we al veel vergissingen mee voorkomen.

• IreneOIreneO Member Berichten: 21

Heeft het gebruik van zo'n app dan alsnog tot aankoop geleid?

groetjes, Irene

Log In of Registreer om te reageren.