10 varianten, 11 fotootjes, dus de laatste variant kan niet op de site

PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 1,149 

Hoi, ik heb een ticket ingeschoten, maar misschien dat iemand van jullie een workaround weet?

We hebben van 1 artikel 10 varianten. Omdat het overzichtsfotootje niet 1 van de 10 varianten kan zijn (deze wordt getoond op de overzichtspagina en anders denken klanten dat ze die specifieke variant in het mandje stoppen wat niet automatisch zo hoeft te zijn) moet daar een aparte foto gezet worden. Maar omdat er maar 10 fotootjes geplaatst kunnen worden, kunnen we nu maar 9 varianten laten zien. De laatste variant ligt hier dus op de plank, zonder dat die te zien is op de site. Niet echt handig ;-)

Is er een workaround voor zodat we toch ook die laatste variant (kleur) kunnen laten zien (en verkopen)?

Alvast bedankt!

Groetjes, Paula

De Vrolijke Engel

www.devrolijkeengel.nl
"voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"

11 reacties

• Bas van LeeuwenBas van Leeuwen Member Berichten: 30

Wij hebben dit probleem ook :(

We verkopen stickers in 15 kleuren en kunnen bij bepaalde kleuren dus geen voorbeeld laten zien.

• ChichaChicha Member Berichten: 119 ✭

Ik heb hetzelfde probleem. Er schijnt een oplossing te zijn via een partner

https://advision-ecommerce.com/pi

• KlaasHaarsmaKlaasHaarsma Member Berichten: 100

Twee artikelen maken met elk vijf varianten. 😀

• J_BinsbergenJ_Binsbergen Moderator, Lightspeed Staff Berichten: 140 moderator

@Paula Als het goed is, kun je via ons account management het limiet verhogen van 10 afbeeldingen per hoofdproduct naar maximaal 20 afbeeldingen. Ik raad je aan om dit via support aan te vragen, zodat account management je kan informeren over de mogelijkheden.

• ChichaChicha Member Berichten: 119 ✭

Nooit geweten dat het verhoogd kan worden. Ga ik ook achteraan

• Di-Jo HeemskerkDi-Jo Heemskerk Member Berichten: 80 ✭

ik neem aan dat extra foto's extra geld kost..

als simpel alternatief kan je een foto maken waar 2 varaties op staan en dan duidelijk iets van A en B er bij zetten. je kan die foto dan voor 2 variaties gebruiken. bijna alle klanten begrijpen dit wel.

BestBuyHoesjes.nl - Bescherm je telefoon in stijl
  • Bas van LeeuwenBas van Leeuwen Member Berichten: 30

Ik heb dit een aantal gevraagd en dit was niet mogelijk....

• JF85JF85 Member Berichten: 177 ✭

@Paula, Wij lopen nu ook hier tegenaan. Heb je dit al kunnen fixen? Zoja, met externe partij of gewoon bij Lightspeed? Kost dit weer extratje per maand? Alvast bedankt voor je antwoord.

• ShopmonkeyShopmonkey Member, Partner Berichten: 52 partner

@Paula

Hi! Noah van Shopmonkey hier. Voor het tonen van meer dan 10 productafbeeldingen en/of varianten van een product kunnen wij wellicht helpen! Hiervoor hebben wij een mooie oplossing bedacht die voor enkele klanten goed blijkt te werken.

Via onze oplossing zal het mogelijk zijn om meerdere product afbeeldingen en productvarianten aan elkaar te koppelen onder één product. Dit door middel van het opdelen van de kleurvarianten in verschillende producten en deze vervolgens bij elkaar op de pagina te tonen. (in dit geval kun je zelf 10 afbeeldingen per kleur toevoegen)

Voor meer informatie van deze uitwerking wil ik jullie graag vragen om contact met ons op te nemen, dan zoeken we samen naar een gepaste uitwerking!

Wij zijn te bereiken op: [email protected] 

Met 1.500+ gebouwde shops op Lightspeed by far de meest ervaren front-end partner. Maatwerk? Vragen? Shopmonkey.nl!
  • PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 1,149 
    30 juni aangepast

@JF85 LS heeft dit voor mij gedaan, maar wat de kosten betreft kun je het beste even contact met je accountmanager opnemen, die kan je verder helpen.

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • JF85JF85 Member Berichten: 177 ✭

@Paula ga ik doen. Thnx!

Log In of Registreer om te reageren.