Google Maps preview verdwenen?

DriesDries Member Berichten: 10

Klopt het dat de Google Maps previews op de order detail pagina verdwenen zijn, of ligt dit aan mij? Indien zo een spijtige zaak, was handig om snel typefouten in adressen te spotten...

5 reacties

• Dave0701Dave0701 Member Berichten: 177 ✭

Ja is weg. Er staat nu alleen nog "bekijk in google maps" waarna je naar google maps door word verwezen

We moeten dus weer handmatig iets controleren terwijl je eerder in een oog omslag iets kon waarnemen dat er waarschijnlijk wat mis is als de map niet werd weergegeven. 😕

• Tim BroereTim Broere Member Berichten: 25

Dit is niet handig. Ik ben heel benieuwd wat de gedachte hierachter is van Lightspeed, want het adres is het allerbelangrijkste deel van de order. Je gaat nu in ieder geval minder snel invoerfouten kunnen opsporen.

• JoriJori Member Berichten: 201 ✭

Ook dit is weer een punt. Er worden dingen verander zonder overleg. Je kon in één oogopslag zien of iemand een verkeerd adres had ingevoerd. Nu moet ik alles handmatig langslopen.

@Lightspeed

Kunnen jullie stoppen met dingen door te voeren die niet wenselijk zijn? Ga is op bezoek bij CCVShop, leer van ze. Vooral het stukje, hoe luister ik naar mijn klanten.

Zij hebben een onderdeel in de backend genaamd Wishlist. Hier kunnen klanten zelf wat invoeren en kunnen er mensen stemmen. CCVshop kijkt dan in hoeverre het haalbaar is om die optie te implementeren.

Lightspeed is een mooi platform en scoort goed in bijvoorbeeld SEO en je kan er veel mee maar ik krijg echt het gevoel dat er volledig langs de gebruikers wordt gelopen en en wordt compleet niet gedacht aan de gebruikers.

• MaartjeMaartje Administrator, Moderator, Lightspeed Staff Berichten: 283 moderator

Bedankt voor jullie feedback! Het opslaan van alle coördinaten van alle orders van alle webshops bracht een hele hoge load met zich mee. Om risico's te beperken hebben we de keuze genomen deze uit te schakelen.

Om gerichte feedback te verzamelen van degenen die hier dagelijks mee werkten, is ervoor gekozen dit niet vooraf aan te kondigen. Hierin wilden wij zelf niet het startpunt van de discussie zijn. Jullie feedback was erg duidelijk (gebruikt voor het checken van foutieve adressen), deze heb ik genoteerd. De feedback die nu bij ons binnen komt over het ontbreken van de kaart wordt verzameld en op basis daarvan wordt er eventueel naar een alternatief gezocht.

Lightspeed
    Maartje Tindemans
    Lightspeed Support Omnichannel
    Lightspeed HQ
  • PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 1,135 

@Maartje zoals een postcode check? 😍

Dat zou 99% van de foutieve adressen oplossen, want meestal is het een probleem met de postcode/huisnummer. Hier hebben heeeuuuuulllll veul mensen in het verleden om gevraagd. Als ik mag kiezen tussen de maps preview en een postcode check dan ga ik voor een postcode check. Dat maakt de maps preview voor een groot deel overbodig....

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
Log In of Registreer om te reageren.