Link naar 'gevulde winkelwagen'

MvdSchildMvdSchild Member Berichten: 3

Ik zou graag een knop/link willen naar een gevulde winkelwagen, waarbij de winkelwagen in één keer gevuld is met alle (slechts 24) artikelen. De klant hoeft dan alleen de aantallen per artikel in te vullen. (Veel van onze klanten bestellen enkel keren per jaar alle artikelen, dus willen gewoon een invullijstje.)

Bij voorkeur staat alles op 0, maar alles op 1 of 1000 is ook prima.

Heeft iemand dat? Iemand een idee?

Getagd:

6 reacties

• Dave0701Dave0701 Member Berichten: 153 ✭

1 product aanmaken als actie pakket waar alles inzit?

• PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 1,094 

@Dave0701 lijkt me een hele goede oplossing!

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • kohlokohlo Member Berichten: 12

Aangezien klanten de hoeveelheid van de producten in het mandje aan moeten kunnen passen lijkt 1 product aanmaken me niet een heel goede oplossing voor het voorgestelde probleem.

Ik heb wat in de codes van onze site gekeken en deze manier gevonden om één product toe te voegen via een directe link:

*jouwURL*/cart/add/*variant-id*

Praktisch ziet zo'n link er dan zoiets uit:

https://www.eenechte.site/cart/add/123456789

De Variant ID kun je uit een export halen, is het 2de kolommetje als je een productexport doet. Ik kon zo snel niet zien of dit ook uit de backend te halen is. De cijfers in de URL als je in de backend in een product zit is hem iig niet.

Het probleem is alleen of het mogelijk is om op deze manier ook meerdere producten toe te voegen, en wat de separator dan moet zijn. Het zijn in ieder geval niet deze:

&

,

;

-

+

%20 (of spatie)

Misschien dat Lightspeed zelf hier antwoord op heeft? Mocht het lukken hoor ik de oplossing graag :)

• PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 1,094 

Aangezien klanten de hoeveelheid van de producten in het mandje aan moeten kunnen passen lijkt 1 product aanmaken me niet een heel goede oplossing voor het voorgestelde probleem.

Daar heb je een goed punt!

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • MvdSchildMvdSchild Member Berichten: 3

Bedankt voor de reacties!

Ik denk dat het heel lastig wordt. Als ik een oplossing heb, dan laat ik het weten.

• HiddeHidde Member, Partner Berichten: 22 partner

@MvdSchild Dat is iets waar wij wel mee kunnen helpen! Het klopt inderdaad dat je /cart/add/123456789 kunt gebruiken om bepaalde varianten toe te voegen aan de winkelwagen. Deze url werkt alleen niet met meerdere varianten in één keer.

We hebben wel een andere oplossing. Deze oplossing werkt (uit mijn hoofd) op basis van product-id's.

Als je mij een persoonlijk berichtje stuurt zorg ik dat ik de mogelijkheden wat beter uitzoek!

Hidde Schuurman | Backend & App Developer bij InStijl Media | Gold Partner Lightspeed
Log In of Registreer om te reageren.