verzamelfactuur.

Wanda van der BurgWanda van der Burg Member Berichten: 2

Is er al een mogelijkheid binnen lightpeed, missschien via een app om klanten die dagelijks produkten bestellen, een verzamelfactuur per maand te sturen?

Ik vraag me af hoe een bakker dat doet, hij stuurt toch ook niet bij ieder gebakje wat hij verkoopt een factuur aan zijn restaurant waar hij brood levert?

Op dit moment maak ik hiervoor gebruik van een ander platform, maar ik zou graag mijn eigen site hiervoor willen gebruiken.

Hopelijk heeft iemand de oplossing.

1 reactie

• TaraTara Moderator, Lightspeed Staff Berichten: 25 moderator

Standaard behoort dit niet tot de mogelijkheden. Er wordt per order een factuur aangemaakt. De beste optie om dit wel voor elkaar te kunnen krijgen zou het werken met een boekhoudintegratie zijn. Voor meer informatie over beschikbare integraties raad ik aan om onze appstore te bezoeken: https://www.lightspeedhq.nl/ecommerce/store/apps/?category=accounting

Ik kan me voorstellen dat dit wellicht niet gewenst is of in ieder geval niet is wat je nu zoekt, daarom zou je ook een andere methode kunnen toepassen om een overzicht van je facturen te krijgen via een export;

• Ga naar je dashboard
    • Navigeer naar Tools - Exports
    • Klik op 'Nieuwe Export' 
    • Kies voor 'Facturen'

Je krijgt dan een CSV-bestand met alle facturen in de door jou opgegeven periode. 

Log In of Registreer om te reageren.