NIEUW: DYNAMIC | InStijl Media

RomyRomy Member, Partner Berichten: 32 partner
17 juni aangepast in Thema's en maatwerk

Hi Lightspeed gebruikers,

Nieuw in de Lightspeed themestore: theme Dynamic! Benieuwd naar Dynamic? Bekijk dan direct onderstaande video met de thema highlights. 

En bekijk ook de presets:

Dynamisch & Vooruitstrevend 

Word jij ook beperkt door de mogelijkheden van je Lightspeed thema? Maak hier direct een einde aan met het meest dynamische en gebruiksvriendelijkste thema in de Lightspeed Store. Het Dynamic Theme biedt unieke lay-out mogelijkheden die in geen enkel ander thema voorkomt en buiten de standaard lay-outs gaat van Lightspeed. De toekomst van e-commerce is onvoorstelbaar dynamisch, maar met dit thema is het eenvoudig om met alle trends mee te gaan of nog beter om zelf de trend te zetten.

Start nu je webshop

Spendeer jij ook altijd zoveel tijd aan het instellen van je webshop? Het opzetten en aanpassen van een thema was nog nooit zo eenvoudig. Met het Dynamic Theme heb je binnen enkele klikken al de basis van je webshop staan. Geen oneindige lijst met irrelevante opties waardoor je door de bomen het bos niet meer ziet, maar een geoptimaliseerde, duidelijk lijst met even veel mogelijkheden om in een handomdraai een stabiele webshop neer te zetten. Om het thema in te stellen is geen programmeerkennis vereist, maar ambitie om te willen knallen.

User Experience

In de e-commerce wereld is de competitiestrijd moordend en doen webdesigners hun best om boven het maaiveld uit te blijven steken. Het Dynamic Theme is daarom niet alleen de uitblinker op desktop, maar ook op mobiel en tablet is het een snelheidsmonster. Met het krachtige en vooral geoptimaliseerde design staat jouw webshop op elk apparaat als een huis.

Key features

• Dynamische Lay-outs
  • De ultieme servicedesk widget
  • Top 10 Pagina
  • Tonen van product usp’s
  • Productbundel pagina
  • Live Categorieën Search
  • Live Filters
  • Instagram Shopping Module
  • Aangepast design Winkelwagen
  • Aangepast design Klantenservice
  • Aangepast design Blog

Documentatie

Lees hier de documentatie voor Dynamic Theme

Webshop in stijl

In een handomdraai heb jij door middel van Dynamic Theme een webshop met aantrekkelijke uitstraling. Maar wat als jij toch nog iets mist? Je bent op zoek naar wat maatwerk? Je wilt knallen met het design? Je bent opzoek naar die unieke touch die niemand heeft? Je wilt de bezoekers maximaal verleiden tot een aankoop? Dat kan en wij helpen je daarin graag! Geef je wensen aan ons door en wij helpen je graag om het uiterste uit je webshop te halen.  

Email: [email protected]

Telefoon: +31(0)88 023 33 55

Website: http://www.instijlmedia.nl

Bereikbaar: Werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur

Romy Gotink | Creatieve marketeer | www.instijlmedia.nl | Gold Partner Lightspeed | [email protected]

Getagd:

7 reacties

• iedereen_looptiedereen_loopt Member Berichten: 45

bij de shop the look blijft ik toch steeds op dezelfde problemen lopen. In jullie template mode kan je kiezen voor Get The Look van lizzyvdligt. Op deze manier komen inderdaad de 4 producten in het winkelwagentje. Maar je kan geen maten kiezen. Dus eigenlijk ben je daar niet echt iets mee. Of mis ik iets?

• RomyRomy Member, Partner Berichten: 32 partner
    18 juni aangepast

@iedereen_loopt

Door middel van varianten aan te maken bij het product kun je wel maten kiezen. Wanneer je deze via product sets toevoegt, werkt het niet bij productbundel pagina. In de code worden varianten en product sets als twee verschillende dingen gezien.

Mocht je hier niet helemaal uitkomen of nog andere vragen hebben, stuur dan gerust een mailtje naar [email protected] Dan helpen we je graag verder!

Romy Gotink | Creatieve marketeer | www.instijlmedia.nl | Gold Partner Lightspeed | [email protected]

• iedereen_looptiedereen_loopt Member Berichten: 45

@Romy , bedankt voor de info. Ik heb het in mijn testshop uitgeprobeerd en zo werkt het inderdaad. Lijkt mij wel interessant. Maar in de handleiding zie ik nu wel staan dat dit enkel werkt wanneer je het duurste Lightspeed abo hebt. Klopt dit?

• SoniaSonia Member Berichten: 117 ✭

Ik volg even

• KevinKevin Member, Partner Berichten: 6 partner

@iedereen_loopt: Dit staat in de handleiding zo geschreven vanwege in het duurste pakket bundelproducten er standaard bij inzitten en deze functionaliteit werkt via bundelproducten. Maar als je de beschikking hebt in je shop om bundelproducten te kunnen gebruiken, dan zal deze functie ook voor jou werken.

• MixEdithMixEdith Member Berichten: 10

zijn er al goed gevulde webshops gebouwd in dit thema die ik kan bekijken? ik heb nl. een paar urls van de preset door pagespeed insights gehaald en daarin scoorden deze niet goed, zo rond de 70 dus ik ben bang dat als je dit thema gebruikt en er 1000 artikelen op aanbiedt de snelheid rap achteruit gaat. Maar als ik dit kan testen op webshops die al klaar zijn heel graag!

• KevinKevin Member, Partner Berichten: 6 partner
    25 juni aangepast

Beste @MixEdith ,

Momenteel zijn wij nog bezig met de goede gevuld webshops voor dit thema, maar de score die je hebt gemeten, zal ongeveer de gemiddelde score zijn van elke pagina in de shop. Om de pagespeed te bevorderen binnen het thema zijn er ook een aantal opties, zoals in plaats van de infinity scroll de nummering aanzetten.

Mocht je het leuk vinden om hier verder over te hebben, neem gerust contact op via [email protected], want wij zijn ook erg benieuwd naar jouw bevindingen en willen je graag verder helpen.

Log In of Registreer om te reageren.