Shappz MyProductReviews nieuwe features

JF85JF85 Member Berichten: 167 ✭

Sinds de update van afgelopen vrijdag 26 juni hebben we geen enkel productreview meer ontvangen. In de backend van de app zie ik dat er wel mails verstuurd zijn maar nog geen 1 verzoek gelezen of gevuld.

Er zij inmiddels +100 review-verzoeken verstuurd.

Is dit puur toeval of hebben jullie sinds de update ook geen productreviews meer ontvangen?

14 reacties

• PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 1,094 

Wij zijn net pas weer een weekje open na een maand dicht geweest te zijn en de eerste review mailtjes zullen vandaag verstuurd worden. Ik kan er dus helaas nog niets over zeggen maar ik ga het in de gaten houden!

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • JF85JF85 Member Berichten: 167 ✭

@Paula Goedemorgen! Weet je al meer?

• FOOFOO Member Berichten: 763 

Bij ons blijven de productreviews gewoon binnen stromen. De update gebruiken wij alleen al in de testfase, dus ik weet niet of dat verschil maakt.

Werkt overigens prima, onze productreviews worden nu ook in Google Shopping meegenomen. Hopelijk werkt dit ook conversieverhogend, nog even afwachten.

John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen

@FOO , Goed om te horen! Vandaag hebben we weer wat reviews ontvangen.

Mag ik je vragen hoe je voor Google Shopping de sterren heeft geregeld? Ik heb de "Product Ratings Interest Form" ingevuld en kreeg het onderstaande reactie van Google terug.

"Thanks for your response. However, the aggregator is not approved by Google. You can find all of your approved aggregators in our Helpcenter. If you have any further questions, feel free to ask."

Dit formulier had ik in het verleden al eens ingevuld, om met het review systeem van Google zelf te gaan testen. Dat heb ik toen niet verder doorgezet.

Voor de test van Shappz heb ik alleen de feed in hoeven dienen en na een aantal dagen kreeg ik bericht dat hij was goedgekeurd. Sindsdien worden de reviews mooi vermeld.

@FOO Dank voor je reactie. Hoe heb je de feed van Shappz ingediend? Heb je optie "Marketing" in het menu in Google Merchant Center?

Ja, klopt, via Marketing:

• PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 1,094 

Bij ons werkt het ook gewoon weer zoals verwacht 👍️

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • mnemne Member Berichten: 7

Enig idee hoe ik aan de optie: 'Marketing' kom in het Merchant Center ?

Die optie kan ik nergens vinden.

Canvasscherm.nl - Michiel

@mne zoek op google naar "Product Ratings Interest Form" en vul deze in om Marketing aan te vragen in Merchant Center

@JF85 bedankt voor je reactie. Formulier ingevuld, Google geeft aan dat er een technische storing is, waardoor geen implementatie mogelijk is. Ze komen er op terug. Even afwachten dus....

• epicwoodepicwood Member Berichten: 14
    7 juli aangepast

-- opgelost --

Post edited by epicwood on

www.epicwood.nl

"Toffe geboorteposters van écht hout; Een uniek kraamcadeau!"

• PhilipfrPhilipfr Member Berichten: 57

Waar kan ik die feed ergens vinden?

@Philpfr: In het Shapzz account onder kopje: Extras staat de Google Product Rating Feed

Log In of Registreer om te reageren.