VVV bonnen via Mollie/ Lightspeed payments

CorCor Berichten: 44 Member, Beta tester
maart 2018 aangepast in Veiligheid en betalen
Zo'n half jaar geleden gevraagd of de VVV kadobonnen geactiveerd kunnen worden in Lightspeed Payments.
Wat is daar de status van?
Harswinkel, onderdeel van Beauty Box Cosmetics
Groothandel en opleidingen in Beauty
Mail: [email protected]
MOB-WhatsApp; +31(0)6.245.340.36

8 reacties

• NynkeNynke Berichten: 372 Administrator, Lightspeed Staff moderator
    Hi @Cor. Helaas heb ik nog geen update over de stand van zaken, ook niet van wanneer dit in de toekomst eventueel gaat komen. We hebben wel een lopend issue waar ik je aan toe kan voegen zodat de prioriteit hiervan omhoog gaat. Laat het me weten als ik een ticket aan kan maken.
    eCom support nummer: +31 20 808 63 58
    Klik hier om een terugbelverzoek in te dienen.
    Voor algemene vragen en informatie, ga naar het helpcentrum
  • CorCor Berichten: 44 Member, Beta tester
    Dacht dat er al een ticket was aangemaakt :(
  • NynkeNynke Berichten: 372 Administrator, Lightspeed Staff moderator
    Cor zei:

Dacht dat er al een ticket was aangemaakt :(

Mijn fout, ik zie inderdaad dat er al een ticket voor je aangemaakt is. Excuses!
    eCom support nummer: +31 20 808 63 58
    Klik hier om een terugbelverzoek in te dienen.
    Voor algemene vragen en informatie, ga naar het helpcentrum
    Die is toch al een half jaar oud? wordt er dan niets aan gedaan? Het is een simpele handeling lijkt me. Toevoegen optie aan de payments die toch al via Mollie verlopen.
  • KaroartKaroart Berichten: 20 Member
    Denk eens goed na joh. Onderneem eens echt. Kijk eens om je heen en bedenk waar men wel de vvv en webshopcard accepteert. Ons heeft het in de afgelopen maanden behoorlijk veel omzet opgeleverd. Was trouwens een tip van de LS help desk.......
    Ik had gehoopt dat het binnen enkele weken geregeld zou zijn, mischien verwacht ik teveel. Inderdaad maar weer overstappen naar mollie zelf of multisafepay
    .
    Karoart zei:

Denk eens goed na joh. Onderneem eens echt. Kijk eens om je heen en bedenk waar men wel de vvv en webshopcard accepteert. Ons heeft het in de afgelopen maanden behoorlijk veel omzet opgeleverd. Was trouwens een tip van de LS help desk.......

Lightspeed payment opgezegd en ga nu Multisafepay voor de kadobonnen activeren..
  • PaulaPaula Berichten: 831 Member, Beta tester 
    Wij hebben er ook aan gedacht om cadeaubonnen te accepteren, maar dat leek ons voor onze webshop niet echt handig. Bonnen kunnen voor zover wij konden ontdekken niet online ingewisseld worden, dus zouden klanten de bonnen op moeten sturen. Met dus extra tijd en extra verzendkosten voor de klant, het risico dat ze onderweg kwijtraken, etc.
    Hebben wij iets over het hoofd gezien? Kun je met LS/Multisafepay wel online cadeaubonnen in laten wisselen?
    En hoe zit het met het percentage dat je "af moet staan"? Ik weet even niet hoe dat heet, maar van bijvoorbeeld boekenbonnen krijg je als winkel/webshop toch niet het complete bedrag?
    Weten jullie daar iets meer van?

Alvast bedankt!

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
Log In of Registreer om te reageren.