gmu.online

fansfans Member Berichten: 38

Heeft er iemand goede of nare ervaringen met gmu.online .

we denken eraan om met hen samen te werken .

graag jullie

feedback

thx

Nico

Getagd:

25 reacties

• JipJip Member Berichten: 75

Gladde praatjes en geen resultaat! Big data is ook een verkooppraatje. Twee jaar geleden geprobeerd. Je bent al € 2000,- voordat ze beginnen. Ik zou zeggen NIET doen!

• JoriJori Member Berichten: 250 ✭

Wacht even...

Dus je betaald bijvoorbeeld €995,- per maand en dan mag je maar tot 2500 euro uitgeven aan ads elke maand (daar zit je echt zo aan). Daarnaast moet je ook nog is 1500,- startup fee betalen. whut??

• aresthoarestho Member Berichten: 65

ga naar adwords robot dat werkt uitstekend!

@Jori Wat of wie gebruik jij voor jouw webshop? Laatst heb ik iets bij je gekocht en de (re)marketing was heel goed!!

• JohanJJohanJ Member Berichten: 233 

Wij hebben met GMU ook vervelend contact gehad. Ze belden ongevraagd verschillende keren en deden of ik dom was toen ik zei dat ik na tijdelijk gebruik van gratis software toch geen geen gebruik van hun diensten wilde maken.

• Di-Jo HeemskerkDi-Jo Heemskerk Member Berichten: 86 ✭

grote beloftes (wel zo geformuleerd dat het niet echt beloofd word) en niks waarmaken. heeft ons een paar duizend gekost

BestBuyHoesjes.nl - Bescherm je telefoon in stijl
  • JoriJori Member Berichten: 250 ✭
    juli 2020 aangepast

@Jip

Leuk dat je iets bij ons hebt gekocht, hoop dat het is bevallen :)

Wij gebruiken AdwordsRobot. Het neemt veel uit handen en heeft bij ons goede resultaten gebracht. Je moet het wel een kans geven en even investeren aan het begin. Bij ons begon de kosten per conversie echt goed te lopen na een maand of 2.

Verder heb ik zelf mijn papiertjes gehaald voor Advertising dus ik doe veel zelf. Shopping vind ik alleen een draak en dat laat ik liever aan AdwordsRobot over. De tekstadvertenties met Remarketing doe ik zelf.

@Jori Bedankt voor de reactie!

Ik ga eens informeren bij AdwordsRobot.

• fansfans Member Berichten: 38

Allen hartelijk dank voor de reacties :) Ik ga het dus maar niet doen .

• fansfans Member Berichten: 38

@Jip, bedoelen jullie deze ? adwordsrobot.com

• acidjunkacidjunk Member Berichten: 1

Verschrikkelijk bedrijf: over de jaren heen een aantal keren ongewenste mail van ze gehad. Ze lijken hun eigen reviews te faken (aan locaties van de google reviewers te zien) en doen naar eigen zeggen zaken met shady sites (zoals marketing-grader.com voor extra leads. Waarbij ik bewijs heb dat ze samen werken doordat ik met een unieke naam mezelf had aangemeld bij marketing-grader: en na een uur een mail kreeg van gmu.online met die unieke naam. Scam en Spam: ik heb contact gehad met de eigenaar; die bood zijn excuses aan, bevestigde de link met marketing-grader en beloofde me, uit blijk van goede wil, wat wijn op te sturen. Dat bleek uiteindelijk: praatjes.

• GMU_OnlineGMU_Online Member Berichten: 2

Beste Jip, 

Wat vervelend om te lezen dat je het zo hebt ervaren. Data gedreven adverteren is voor onze grotere klanten zeker rendabel, waarbij opstartkosten kostendekkend worden berekend om accounts, koppelingen en advertenties optimaal te laten presteren.

Wij hebben helaas geen invloed op factoren als marktpropositie, prijzen en vaste lasten. Jammer om te lezen dat het destijds voor jouw onderneming geen succes was. Veel succes in de toekomst.

Met vriendelijke groet

GMU Online

@GMU_Online

Jullie zijn een stelletje boeven met gladde praatjes en geen prestaties! Ga jezelf schamen om nu hier een account aan te maken om het voor jezelf recht te praten.

Zo te lezen aan alle berichten ben ik niet de enige die absoluut niet tevreden is over jullie!

• aresthoarestho Member Berichten: 65

gewoon adwordsrobot gebruiken, werkt perfect!!!

• PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 1,264 

Holy, dat is wel HEEL fout!!!!

Alhoewel.... laten we geen snelle conclusies trekken.... misschien heeft Julissa wel naar volle tevredenheid gebruik gemaakt van GMU.

Laten we het GMU even zelf vragen....

@GMU_Online is Julissa Propes inderdaad een tevreden klant van jullie? Wat hebben jullie precies voor haar betekent dat ze jullie ten zeerste aanraadt?

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"

Er zijn overigens wel heel veel reviews van klanten uit de VS die GMU online hebben gereviewd.... 🤨

www.devrolijkeengel.nl

En heel toevallig.... iedereen die een mooie review over GMU online geschreven heeft, is net zo positief over Foodmarkt even verderop bij ze. Maar dat laatste is ook niet zo vreemd.... die blijken ook gewoon in de VS aan de deur te bezorgen 😂

www.devrolijkeengel.nl
  • FOOFOO Member Berichten: 859 

Toch vreemd..........dat een bedrijf dat op Google maar 1 negatieve review heeft, zo afgebrand wordt op een forum. Hoeveel ervaring hebben jullie allemaal precies met GMU?

Op basis van 2 "slechte" ervaringen, heeft blijkbaar iedereen zijn mening al klaar staan, jammer. En als ze dan zelf het fatsoen hebben om een account aan te maken en netjes te reageren onder hun eigen naam (dus geen fake account), krijgen ze nog eens een trap na. Zou je zelf ook niet reageren wanneer je een negatieve review ontvangt?

Wij hebben een jaar of 2 geleden onze adwords ads uitbesteed aan GMU. Op zich hadden we een goede campagne, maar de kennis en tijd ontbrak om dit verder uit te breiden en op te pakken. GMU heeft vervolgens een enorm uitgebreide campagne opgezet. Zelfs een medewerker van Google was (2 weken geleden) behoorlijk onder de indruk. Hierdoor konden wij veel meer budget "kwijt" en dus ook flink meer omzet draaien.

De ROI bleef vergelijkbaar met toen we het zelf deden, dus uiteindelijk hebben we het weer in eigen hand genomen. Niet omdat we ontevreden waren, maar omdat we het verder zelf weer konden en dat uiteindelijk wel geld scheelt.

Sinds enkele weken is GMU begonnen met de SEO voor onze site. Niet op zoekwoorden die toch wel scoren, maar juist op zoekwoorden waar we nu totaal niet op scoren, maar waar (op basis van inzichtelijke data) voor ons wel flinke omzetten te behalen vallen. De samenwerking is tot op heden heel goed, met veel direct contact. De eerste resultaten zijn zelfs al (voorzichtig) zichtbaar.

Zo, dat moest ik toch even kwijt! Had het topic al vaker voorbij zien komen, maar geen zin me er in te mengen. Maar wat er nu gebeurt gaat me toch echt te ver.

John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen

Voor zover ik kan lezen heeft iedereen die hier (negatief) gereageerd heeft op GMU ook daadwerkelijk ervaring met GMU, ieder op zijn/haar eigen manier. Blijkbaar zijn dat geen goede ervaringen geweest. Dat mag vind ik gezegd worden. Hoe iedereen dat bewoordt is aan ieder voor zich lijkt me. Het reflecteert blijkbaar goed hoe de ervaring beleefd is.

Jij hebt duidelijk een positieve ervaring met ze, dus dat is ook mooi om te delen!

Wat reviews betreft, yep, ik heb een gruwelijke hekel aan nepreviews. Waarom? Omdat ze het verpesten voor de rest. Ze geven het hele principe reviews een negatieve lading en daar is de rest de dupe van.

www.devrolijkeengel.nl

@FOO Heb je nu wat korting gekregen om dit nu hier te plaatsen?

• FOOFOO Member Berichten: 859 

@Jip Als je me wat beter zou kennen, zou je niet zo'n ontzettend flauwe vraag stellen...... Ik zit hier niet op het forum om korting te scoren bij de partners waar ik mee samenwerk.

Ik heb ook geen behoefte me in een verdere discussie te mengen. Mijn punt is denk ik duidelijk: zoals GMU hier wordt weggezet, vind ik niet netjes. Dat iets niet bij je past, betekent niet dat het boeven o.i.d. zijn. Ik ben zeer tevreden over ze, zoals bij de Google reviews (die is dus niet nep) al wel te zien was.

John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
  • Sander WestlandSander Westland Member Berichten: 32

Ook hier goede ervaringen met GMU. Ons ontbreekt het aan de tijd en kennis om zulke uitgebreide campagnes op te zetten. Ik snap dat als je een vervelende ervaring hebt gehad je graag je gal spuwd maar begrijp dat er naast negatieve ervaringen er ook klanten zijn die wel een positieve ervaring hebben. Gelukkig zijn er meer dan genoeg SEA partijen te vinden dus bevalt je GMU niet, kan je altijd wel iets vinden wat je wel bevalt.

@Jip Jouw opmerking vind ik ongepast en onnodig en ik denk dat het goed zou zijn als je die zou verwijderen.

@FOO @Sander Westland Ik spreek uit eigen ervaring maar dat was al een paar jaar geleden, misschien hebben ze inmiddels de manier van werken ten goede aangepast. Wel vind ik het afkeurenswaardig dat ze, voor zover ik kan zien, fake reviews plaatsen.

Van gal spuwen is geen sprake maar er wordt gevraagd wat de ervaringen met het bedrijf zijn, daar heb ik op geantwoord.

• GMU_OnlineGMU_Online Member Berichten: 2

Wij streven er als GMU.online naar om onze klanten zo goed mogelijk te begeleiden op online-marketinggebied. Zowel bij positieve als minder positieve reacties hebben wij baat, zo kunnen ook wij onze dienstverlening blijven verbeteren.

Graag zouden we in contact komen met ondernemer(s) die ontevreden zijn/waren over onze samenwerking in het verleden. Zou u contact met ons op willen nemen via onderstaand e-mailadres?

[email protected]

Daarnaast kunt u ook uw telefoonnummer achterlaten, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Log In of Registreer om te reageren.