Wie wenst ook nog volgende uitbreiding op de functionaliteit mbt staffelkorting?

gertvandenbrandegertvandenbrande Member Berichten: 4

Ik heb een uitbreiding van de staffelkorting gevraagd met name:

Wij hebben producten, met verschillende productvarianten. De staffelkorting is nu geldig per productvariant.

Ik heb gevraagd om de staffelkorting geldig te maken over alle varianten heen.

Bv: T-SHIRTS in verschillende kleuren. Voor elke kleur is er een productvariant aangemaakt. Vanaf 50 T-shirts krijg je 10% korting, ongeacht de kleur. Dat kan momenteel niet. Nu is het pas 10% korting als je er 50 bestelt per kleur (variant). en er is dus geen korting als je er 25 witte en 25 blauwe bestelt.

WARME OPROEP opdat mijn wens snel wordt uitgevoerd, want er is geen enkel gebruiksvriendelijk alternatief.

WIE WENST VAN DEZE EXTRA OPTIE OOK GEBRUIK TE MAKEN?

7 reacties

• MarkMark Member Berichten: 100 ✭

Sowieso! Dat hele korting verhaal voor zowel eCom als Retail zou op de schop moeten. Dat moet VEEL uitgebreider.

• TaraTara Moderator, Lightspeed Staff Berichten: 23 moderator

@gertvandenbrande Voor het toepassen van een staffelkorting op meerdere varianten is een openstaand verbeterverzoek ingediend. Er zijn namelijke meerdere webwinkeleigenaren geweest die dit een handige toevoeging zouden vinden. Ik heb direct een ticket voor je aangemaakt zodat dit bijdraagt aan een verhoging van de prioriteit van mogelijke realisering.

• izinqizinq Member Berichten: 12

Ja dit is precies wat ik ook nodig heb. Ik hoor graag voor wanneer dit op de planning staat bij Lightspeed.

@izinq

Voor jou heb ik ook even een ticket aangemaakt.

• PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 1,094 

Voor ons ook graag

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"

Zeker @Paula, ook voor jullie is een ticket toegevoegd.

• aresthoarestho Member Berichten: 62

misschien is dan het volgende ook wel te maken zou voor ons heel handig zijn, bijvoorbeeld onderstaande

12mm per meter

12mm per rol 25 meter

12mm per rol 50 meter

ik zou graag de mogelijkheid hebben om op de volle rollen staffelkorting te geven maar niet op het product wat per meter gaat. weet iemand of dit mogelijk is en zo niet kan deze optie toegevoegd worden ?

Log In of Registreer om te reageren.