Irritante pop-ups Facebook Chat

FOOFOO Berichten: 558 Member 
We gebruiken al een tijdje de Facebook chat van Zotabox. Deze beviel erg goed, omdat er alleen een klein icoontje onderin beeld werd getoond. Sinds vandaag komt er echter ineens heel irritant een extra ballonnetje tevoorschijn om de klant pro-actief te benaderen. Op iedere pagina weer en nergens de mogelijkheid dit uit te zetten.

Ik dacht dit snel op te lossen door de Facebook chat van Beeketing te installeren. Maar deze blijkt al net zo irritant. Daar verschijnt een zelfde ballonnetje:

Iemand suggesties hoe dit toch uitgeschakeld kan worden? Of suggesties voor een andere chat? Bij voorkeur via FB. Niet alleen omdat het gratis is, maar ook omdat het gewoon prettig werkt, ook op de telefoon.
John | Fietsonderdelen Outlet
De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen

2 reacties

• KolliesPartsKolliesParts Berichten: 135 Banned user ✭
    Hallo John,
    Ik gebruik "tawk.to" via een LS app. Je kunt het ook heel eenvoudig gebruiken via je telefoon, tablet of laptop door daarop een app te installeren. Persoonlijk denk ik dat er veel mensen zijn die geen Facebook hebben. Met deze app bereik je meer mensen. Je kunt zelfs aangeven op welke tijden en op welke dagen je online wilt zijn. Het is ook helemaal naar de style van de site in te richten. Het enige nadeel is dat het € 4,95 per maand kost.
    KolliesParts.nl
    Chopper Parts & Bobber Parts
  • FOOFOO Berichten: 558 Member 
    Thanks, maar deze wil ik liever niet meer. Bij mijn vorige shop maakte ik ook gebruik van tawk.to (gratis). Nadeel is, dat je er weer een aparte app op je telefoon voor nodig hebt en dat je moet inloggen op de site van Tawk.

Het grootste nadeel vind ik, dat wanneer de klant een bericht stuurt en je niet snel genoeg reageert, de klant al weer weg is bij Tawk / van je site. Met de FB chat kun je op ieder moment reageren en zal de klant hier op zijn telefoon weer een melding van krijgen. Dan haal je hem gelijk weer terug naar de site.

Het aantal mensen dat geen FB heeft, valt denk ik reuze mee. Zeker onder het online winkelend publiek.

Zonder geschikt alternatief, ga ik Tawk misschien weer proberen. Kan ook gratis, door een stukje code te plaatsen.
    John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
Log In of Registreer om te reageren.