kortingscodes samen met minimum bestelbedrag.

NjomlyNjomly Member Berichten: 3

Beste,

Als klanten een kortingscode hebben van bv 150€. Het minimumbestelbedrag voor onze webshop is €50.

Dan moeten ze in het totaal voor 200€ kopen.

Is hier een workaround voor?

alvast bedankt.

Dries

3 reacties

• PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 1,094 
    29 juli aangepast

Bij deze instelling: Minimale besteding om deze kortingscode te activeren kun je het minimum bestelbedrag zowel voor als na de korting instellen. Standaard staat hij op na korting, maar volgens mij moet je deze dan op vóór korting instellen als ik me niet vergis.

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • NjomlyNjomly Member Berichten: 3

Dag Paula,

Bedankt voor de reactie. Neen dit helpt ook niet. Het minimum orderbedrag voor de ganse webshop staat op 50€ en deze kijkt dit op het totaal van het winkelmandje. Als dus dit onder de 50 valt met de kortingscode dan kan er niet besteld worden.

• J_BinsbergenJ_Binsbergen Moderator, Lightspeed Staff Berichten: 123 moderator

@Njomly Het minimum orderbedrag kijkt naar het te betalen orderbedrag. Hierdoor is er op dit moment geen manier om de kortingen hierin mee te rekenen. De klant is in dit geval dus afhankelijk van het tijdelijk opheffen van dit limiet, of je kunt de order via de Backoffice als offerte aanmaken. Daar geldt het minimum orderbedrag niet.

Ik zal je feedback hierover via een ticket documenteren en koppelen aan het verbetervoorstel.

Log In of Registreer om te reageren.