Optimale koppelingen Lightspeed / Mollie / BOL-Amazon/Boekhoudpakket

bushcraftshopbushcraftshop Member Berichten: 1

Goedemiddag collega webshopeigenaren,

Ik werk al ruime tijd met Lightspeed en probeer al sinds 2017 om de boekhouding (Momenteel Twinfield) zodanig ingericht te krijgen dat de facturen (debet en credit) uit Lightspeed worden ingelezen en automatisch worden afgeletterd op basis van de exports uit Mollie, Bol, Amazon etc.

Daarnaast voeren we een NL en BE BTW administratie en daar komt mogelijk Duitsland ook nog bij.

We hebben nu een koppeling met Twinfield via Webwinkelfacturen. Werkt prima, maar... het automatisch afletteren van de facturen is nogal een uitdaging.

Ik kan me niet voorstellen dat er geen andere webshops zijn die dit prima voor elkaar hebben. Wellicht een ander boekhoudpakket? Wellicht een ander systeem ertussen?

Ben vooral op zoek naar tips van een grotere webwinkel die ook enkele duizenden facturen verwerkt en niet handmatig alles na kan lopen, maar het hele proces geautomatiseerd heeft voor diverse betaal-systemen en marktplaatsen.

Alvast bedankt voor jullie meedenken en tips!

Groet,

Erik

1 reactie

• FOOFOO Member Berichten: 763 

Wij werken met Snelstart en hebben de koppeling met LS geregeld via Snelkoppeling.EU (de App SnelStart Boekhouden Plus). Alle facturen worden geïmporteerd en geboekt. Daarbij worden ze via een tussenrekening gelijk afgeletterd. De ontvangsten van Mollie, Paypal, Billink, etc. worden ook op deze tussenrekening afgeboekt.

John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
Log In of Registreer om te reageren.