webshop ter overname.

kielenkielen Member Berichten: 116 ✭
3 augustus aangepast in Aanbod

Na lang wikken en wegen heb ik besloten onze webshop te gaan verkopen. Beetje vreemde reden, maar het is omdat we zo hard groeien. Ik werk nu vanuit huis met voorraden op zolder, maar daar begint het nu te groot voor te worden. Het is een keuze tussen een geheel andere aanpak, met personeel en een bedrijfslocatie of verkopen. Gezien mijn leeftijd heb ik besloten om te gaan verkopen. Indicatie: huidige omzet 250K. netto rendement 25% . Bij belangstelling kun je me mailen op [email protected]

Kees Kielen

www.manivivendi.nl

2 reacties

• PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 1,108 

Wow, wat een stap! Ik ken je verder niet natuurlijk, maar het klinkt als een weloverwogen beslissing en in dit geval denk ik een goede. Hopelijk krijg je een goede deal en kun je gaan genieten van het harde werken :-)

Wij kunnen er helaas door grote drukte niet een webshop bij nemen, maar ik hoop dat je iemand kunt vinden die je zaak op een goede manier over wil nemen.

Heel veel sterkte en geniet van je vrije tijd straks! We gaan je wel missen hier dan ;)

Groetjes, Paula

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • kielenkielen Member Berichten: 116 ✭

@Paula Sauerbreij

Ja Paula, je kindje verkopen doet pijn. Zeker omdat het zo goed gaat. Dank voor je lieve woorden.

Kees Kielen

www.manivivendi.nl
Log In of Registreer om te reageren.