Toevoegen Artikel codes in back-end overzicht producten

De gebruikers binnen ons bedrijf merkte op dat het een stuk makkelijker zou zijn als we in deze tabs zelf aanpassingen zouden kunnen maken. Wij werken erg veel met artikelcodes wat het een stuk gemakkelijker zou maken als wij hier de artikelcodes zouden kunnen weergeven!

Lopen andere hier ook tegen aan?

4 reacties

• PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 1,108 
    6 augustus aangepast

Als je naar de tab voorraad gaat dan kun je daar direct de artikelcodes (en SKU's ) zien.

Of begrijp ik je verkeerd?

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • MarketingtralertMarketingtralert Member Berichten: 7

Hi Paula,

Ja dat klopt, het lijkt mij alleen erg fijn deze ook bij producten te hebben staan!

@Marketingtralert klopt, ik vind het sowieso onhandig dat er een aparte producten en voorraad pagina is. Bepaalde handelingen (zoals artikel verwijderen) kun je alleen op de productpagina doen. Maar om een artikel te kunnen verwijderen, heb je informatie nodig die alleen op de voorraad pagina te zien is. Dus moet je eerst naar de voorraad pagina, maar daar kun je weer niet verwijderen (verwijderen is maar 1 voorbeeld, maar er zijn meer dingen die zo gelden)

Het zou veel beter (naar mijn idee) zijn als je enkel 1 artikel pagina hebt waar je alles op 1 pagina kunt zien (en handelen) in plaats van 2 aparte pagina's die niet goed met elkaar samenwerken op deze manier.

www.devrolijkeengel.nl

Zo zou het ook veel handiger zijn als je (net als in V1) alles op dezelfde pagina aan kunt passen, zoals bijvoorbeeld de prijs. Als een bepaald soort artikel in prijs wordt verhoogd moet je ieder artikel apart in om aan te passen.

Ik weet dat je in bulk aan kunt passen, maar ik weet niet of anderen daar ook last van hebben, maar dat is niet 100% betrouwbaar bij ons. Artikelen lijken bij ons te "verspringen" op bepaalde tabs of pagina's. Een artikel dat op pagina 1 staat, komt ook ineens op pagina 2 tevoorschijn. En andersom lijken sommige artikelen overgeslagen te worden. Dus in bulk selecteren durven we niet altijd op te vertrouwen als het gaat om meer producten dan er op 1 pagina weergegeven worden. En natuurlijk kun je wel weer instellen dat er meer artikelen op 1 pagina weergegeven worden (code in de zoekbalk als je meer wilt weergeven dan de LS limiet aangeeft) maar het zou allemaal zoveel handiger kunnen.

www.devrolijkeengel.nl
Log In of Registreer om te reageren.