2e BTW nummer op factuur

JoriJori Member Berichten: 201 ✭

Hoe doen jullie het btw nummer vermelden op de factuur van bijvoorbeeld België? Dit is verplicht maar ik zie helaas nergens een optie in Lightspeed om een 2e btw nummer toe te voegen.

10 reacties

• Dave0701Dave0701 Member Berichten: 177 ✭

Ik weet niet welk type account je hebt maar in je content templates zou je een en ander kunnen aanpassen in je layout van je factuur.

Daar ergens een regel toevoegen met het Belgische btw nr

kijk even of je daar{{ shop.vatnumber| label('VAT number' | t, true) | append('<br />') }} vind en daar ergens erbij zetten.

Voordat je eraan begint altijd even een backup maken, Aangezien LS dat niet kan/wil inbouwen moet je zelf even de gehele tekst/code van je layout waarin je gaat werken kopiëren en een een tekstdocument plakken en opslaan. Gaat er iets mis dan kan je altijd die weer terug plakken.

• JoriJori Member Berichten: 201 ✭

Ik heb helaas het middelste abbonnement, wij gebruiken niets van het prof abonnement. Wel slim van ze, nu moet ik een 2e shop openen puur voor een ander land.

9 september aangepast

Even bellen met ze. Hun kunnen dat wel erbij zetten voor je.

Ze hebben een tijd terug ook eens wat aangepast voor ons.

Maar zie bij middelste account gewoon html en css aanpassing mogelijk is dus je zou dat dan moeten kunnen.

Kijk eens in het menu bij design en dan onderaan content templates.

Dan krijg je diverse templates te zien.

Bij content templates kan ik niets aanpassen omdat je daar het pro abonnement voor moet hebben helaas. Ik zal ze even contacteren, bedankt in ieder geval!

Apart dat je het niet kan. Bij hun prijzen overzicht staat het toch echt als je middelste account type hebt.

Je zou het wel zeggen he. Onze vrienden van Lightspeed zijn echter erg slim en stoppen dit onder zn eigen noemer: content editor. Dat dit ook CSS/HTML aanpassingen zijn dat maakt dan weer niet uit. Zie als je in je account zit.

• epicwoodepicwood Member Berichten: 18

Nee, Dave - Alleen normale HTML & CSS kun je aanpassen met het middelste pakket, niet de facturen.

www.epicwood.nl

"Toffe geboorteposters van écht hout; Een uniek kraamcadeau!"

Idd als je verder klikt dan staat het weer uitgesloten.😑

• CelticWebMerchantCelticWebMerchant Member Berichten: 236 ✭

Ik heb gewoon ons Belgische / Franse / Italiaanse BTW-nummer achter ons Nederlandse geplakt.

@CelticWebMerchant

Wow, tip van de dag gaat naar jou haha. Ga ik ook doen, thanks.

Log In of Registreer om te reageren.