Forum nu 4 klikken verwijderd!

BartRensenBartRensen Berichten: 14 Member
Ik vind de nieuwe forum berichten te ver weggestopt. Ik tel maar liefs 4 klikken om op de juiste plaats te komen.
1 klik op het dashboard, inloggen 2x en dan naar Ecom.
Eerst was het 1 klik !
Ik kijk nu veel minder naar dit forum dan voorheen. Kan dat echt niet anders?

8 reacties

• PaulaPaula Berichten: 831 Member, Beta tester 
    Ik heb dit forum altijd openstaan zodat ik met 1 klik op nieuwe berichten kan checken. Het is wel een extra tabblad dat je dan open hebt staan, maar als dat geen probleem is kun je het forum altijd op die manier snel checken op nieuwe berichten. Bij mij staan er sowieso altijd zo'n 10-12 tabbladen standaard open met pagina's waar ik iedere dag op werk. Het nieuwe forum is er 1 van. Ik vind het gewoon handig om met 1 klik op een pagina te zijn dus bij mij staan dit soort sites gewoon "stand-by".
    www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • FOOFOO Berichten: 558 Member 
    Als je niet uitlogt, ben je er vanuit het dashboard ook met 1 of 2 klikken. Dat was bij het vorige forum volgens mij niet anders.
    Het forum heb ik niet standaard open staan, omdat je ook veel notificaties in kunt stellen. Vanuit de mail ben je dan in 1 klik bij het juiste onderwerp. Net wat je handig vindt. Standaard staan er hier ook 15 tabbladen open, dus moet toch het overzicht een beetje bewaren....... ;)
    John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
  • NynkeNynke Berichten: 372 Administrator, Lightspeed Staff moderator
    Hi @BartRensen. Bedankt voor je feedback, dit ga ik meenemen. Misschien is het een idee om hiervan een bladwijzer in je browser te creëeren, dan heb je het eCom forum altijd bij de hand: https://community.lightspeedhq.com/nl/categories/ecom-nl
    eCom support nummer: +31 20 808 63 58
    Klik hier om een terugbelverzoek in te dienen.
    Voor algemene vragen en informatie, ga naar het helpcentrum
  • BartRensenBartRensen Berichten: 14 Member
    Bedankt voor jullie tips. Om een bladwijzer te maken is wel een goed idee.
    Waar kun je de notificaties instellen, want ik ontvang nu niets meer in mijn mail?
  • VoerOnlineVoerOnline Berichten: 27 Member
    @Nynke. Misschien is het een idee om weer de laatste 3 berichten te laten zien in het Dashboard onderaan waar nu (Word lid van ons nieuwe forum: Lightspeed Community!) staat
    Vers & Gezond voor Kat en Hond
    www.voeronline.nl

• Albert_WubsAlbert_Wubs Berichten: 80 Member ✭
    Ook als je een tabblad open hebt staan en ingelogd bent zal je auto uitgelogd worden na een x periode of tijd. Ik zit ook niet de hele dag op het forum maar voorheen was het makkelijker om berichten te lezen. Ik hoop op een mooie oplossing.
    Gavetas.nl Trendy tassen voor elk Budget
    085-78 46 963
  • FOOFOO Berichten: 558 Member 
    @Albert_Wubs, Ik heb weken geleden voor het laatst ingelogd. Wanneer ik nu naar het forum ga, kan ik gelijk overal bij.

Ik zie toch echt liever dat Lightspeed zich bezig houdt met oplossingen / nieuwe functies binnen de shop / backoffice dan met dit soort "problemen".

@VoerOnline, In een ander bericht is aangegeven dat dit er op den duur ook weer komt.

@BartRensen, Rechtsboven op het tandwieltje klikken >> Verander profiel >> Notificatievoorkeuren
    John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
  • NynkeNynke Berichten: 372 Administrator, Lightspeed Staff moderator

Ook als je een tabblad open hebt staan en ingelogd bent zal je auto uitgelogd worden na een x periode of tijd. Ik zit ook niet de hele dag op het forum maar voorheen was het makkelijker om berichten te lezen. Ik hoop op een mooie oplossing.

Ik heb voor je zitten zoeken en heb het aangepast. Je wordt vanaf nu niet meer automatisch uitgelogd als je langer dan een half uur inactief bent :)
    eCom support nummer: +31 20 808 63 58
    Klik hier om een terugbelverzoek in te dienen.
    Voor algemene vragen en informatie, ga naar het helpcentrum
Log In of Registreer om te reageren.