Kortingscodes werken niet in combinatie met Afterpay

CorCor Berichten: 44 Member, Beta tester
Krijg terug van onze klanten dat de kortingscodes in combinatie met Afterpay niet werken.

Hebben jullie dat ook?
Harswinkel, onderdeel van Beauty Box Cosmetics
Groothandel en opleidingen in Beauty
Mail: [email protected]
MOB-WhatsApp; +31(0)6.245.340.36

3 reacties

• IngmarSpitIngmarSpit Berichten: 28 Member
    maart 2018 aangepast
    De terugkoppeling is wat onduidelijk. Wordt de AfterPay betaling niet geaccepteerd? Wordt het korting bedrag niet doorberekend? Ik zou je willen adviseren dat zelf even te testen met een proefbestelling in je eigen shop.
    Als de AfterPay betaling niet wordt geaccordeerd kan dat met een besteding limiet te maken hebben of met de kredietwaardigheid van je klant(en) bijvoorbeeld.
    De kortingcode wordt voor zover ik weet voor het kiezen van een betaalmethode doorberekend. Daarmee zouden betaalmethodes niets met het wel of niet accepteren van een kortingcode te maken moeten hebben. Het lijkt me logischer dat de code ofwel niet meer geldig is, ofwel foutief wordt ingevoerd door de klant (plek of typefouten).
  • NynkeNynke Berichten: 372 Administrator, Lightspeed Staff moderator
    Cor zei:

Krijg terug van onze klanten dat de kortingscodes in combinatie met Afterpay niet werken.

Hebben jullie dat ook?

Hi! Ik heb even kort getest of ik dit in je shop (harswinkel.nl) kon reproduceren. Ik heb een willekeurig product in het winkelmandje gedaan, AfterPay geselecteerd als betaalmethode en één van je kortingscode toegepast. De korting wordt vervolgens bij mijn order berekend en toegepast. Ik heb de order verder niet geplaatst dus weet niet of het daarna mis gaat.

Het lijkt van mijn kant dat dit moet werken. Als je tot nu toe nog niet achter de oorzaak bent gekomen, dan raad ik je aan telefonisch contact met ons op te nemen om verder te testen.
    eCom support nummer: +31 20 808 63 58
    Klik hier om een terugbelverzoek in te dienen.
    Voor algemene vragen en informatie, ga naar het helpcentrum
  • CorCor Berichten: 44 Member, Beta tester
    Ja het lijkt inmiddels verholpen, dank je voor het testen
    Harswinkel, onderdeel van Beauty Box Cosmetics
    Groothandel en opleidingen in Beauty
    Mail: [email protected]
    MOB-WhatsApp; +31(0)6.245.340.36
Log In of Registreer om te reageren.