Geen orders meer in Backend sinds 11 oktober 11:01

DimitriDimitri Member Berichten: 7
11 oktober aangepast in Algemeen

Sinds vandaag 11 oktober zie ik geen orders meer in de backend. Ik heb de order alert app geïnstalleerd en daar komen wel orders binnen die ik kan zien. Hebben meer mensen hier last van? De omzet wordt wel opgeteld.

De DNS is donderdag al aangepast (melding bovenin)

Ik heb het op 2 shops.

14 reacties

• MarjaMarja Member Berichten: 66

Ik kan alles gewoon zien, zowel in de app als in de backend.

• JoriJori Member Berichten: 215 ✭

Ik had dit vanmorgen ook. Is inmiddels opgelost.

• DimitriDimitri Member Berichten: 7

Goed om te lezen dat het is opgelost. Bij mij helaas nog niet. Morgen maar even kijken wat er is.

• JROJRO Member Berichten: 36

Hier staat wel de facturen erin. Orders niet. Wanneer je en factuur klikt op het ordernummer dan komt die order wel in het order overzicht.

De DNS is donderdag al aangepast (melding bovenin)

Hoe bedoel je, melding?

• DimitriDimitri Member Berichten: 7

Deze melding: Belangrijk: DNS-records moeten worden bijgewerkt

Ons team is bezig om onze technische infrastructuur te verbeteren om een sterker, betrouwbaarder en stabieler e-commerceplatform te bouwen. Deze webshop maakt momenteel gebruik van DNS-records die verwijzen naar het IP-adres van een server die binnenkort buiten werking wordt gesteld. Helaas moet dit extern worden bijgewerkt. Volg deze stappen om het IP-adres in de DNS-records bij de domein provider bij te werken.

Let op: deze melding kan na het wijzigen nog even zichtbaar blijven.

Bedankt voor de tip met het aanklikken van het ordernummer bij facturen. Dat werkt. Maar is onwerkbaar bij zoveel orders.

• FOOFOO Member Berichten: 817 

Orders verschijnen wel gewoon, maar wanneer je orders op status selecteert gaat er wel wat mis. Bij de orders met status "Wachten op betaling" komen ook reeds betaalde facturen naar voren. En bij de orders "Wacht op verzending" ook orders die al wel verzonden zijn.

De Orderstatus klopt wel, maar de order wordt in het verkeerde overzicht weergegeven.

John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
    12 oktober aangepast

........en 20 minuten later is het probleem met de overzichten opgelost en kloppen deze weer.

Nu lukt het alleen niet meer om te zoeken op een ordernummer. Best lastig werken. 😕

• PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 1,157 

Hebben wij gewoon geluk dat bij ons alles wel goed werk? Zoeken, orderstatussen, bij ons werkt alles gewoon. Of doen we iets verkeerd? 😁

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"

't Was hier gelukkig allemaal tijdelijk (half uurtje). Werkt inmiddels allemaal weer zoals het hoort.

• TaraTara Moderator, Lightspeed Staff Berichten: 25 moderator

Hi @Dimitri, dank voor je oplettendheid. Vanochtend hebben we hier nog meer berichten over ontvangen en gelukkig is alles inmiddels weer opgelost. Mocht je toch nog ergens tegenaan lopen, aarzel dan zeker niet even contact met onze support afdeling op te nemen. Je kunt ons op onderstaande manieren bereiken:

Lightspeed Support NL

+31 (0)20 820 2391

Ticket via:

https://ecom-support.lightspeedhq.com/hc/nl/requests/new

[email protected]

@Tara : kan het zijn dat door deze problemen ook de Shappz productreview uitnodigingen al een dag of 3 niet worden verstuurd?

14 oktober aangepast

.

• J_BinsbergenJ_Binsbergen Moderator, Lightspeed Staff Berichten: 141 moderator

@FOO Het uitsturen van de Shappz productreviews staat hier los van. Ik raad je daarom aan om hierover contact op te nemen met support zodat we gericht met je mee kunnen kijken.

Is al gebeurd, Tara heeft me prima geholpen. Het probleem is niet achterhaald, maar alle uitnodigingen worden inmiddels weer verzonden. 👍️

Log In of Registreer om te reageren.