MultiSafepay - Tevreden?

JipJip Member Berichten: 110 ✭

Hallo,

Omdat ik 2 webshops heb, maak ik gebruik van Pay.nl en MultiSafepay. Nu wil ik om administratieve lasten te verminderen alles naar MultiSafepay brengen. Mijn Lightspeed webshop gebruikt nu Pay.nl.

Zijn jullie tevreden over MultiSafepay samen met Lightspeed?

Ik hoor het graag.

17 reacties

• JipJip Member Berichten: 110 ✭

@Paula Jullie maken toch gebruik van MultiSafepay?

Sinds gisteren heb ik het actief in mijn webshop. Echter gebruik ik de app van MultiSafepay en niet de geadviseerde betaalinstelling in Lightspeed. Via de app van MultiSafepay kan ik de volgorde van de diverse betaalmethoden aanpassen en instellen in welke landen ze zichtbaar moeten zijn.

Misschien wist je dat al maar ik deel het toch maar even.

• QS86QS86 Member Berichten: 116 ✭

@Jip Dat aanpassen per land klinkt goed. Ik weet dat je via Webwinkelkeur je kan aanmelden voor MSP met scherpere tarieven dan Lightspeed Payments.

• PatrickvdHeijdenPatrickvdHeijden Member, Beta tester Berichten: 199 ✭

Wij werken al ruim 9 jaar met MultiSafePay via de betaalinstellingen van LightSpeed en het werkt erg goed voor ons.

Groet,
    Patrick van der Heijden
    www.sceneryworkshop.nl
  • PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 1,382 

@Jip wij gebruiken MSP en we zijn tevreden! Er is niks waar we niet tevreden over zijn.

En betreffende de betaalmethode volgorde; dat weten we inderdaad.

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"

@Paula Heb je Billink via MultiSafepay?

• Sander WestlandSander Westland Member Berichten: 37 ✭

Al een tijd MSP in gebruik en werkt prima. Wel eens naar LS payments gekeken maar dat scheelt niet heel veel qua kosten. De app van MSP zou Apple Pay moeten ondersteunen maar ik krijg dat tot nu toe nog niet aan de praat.

@Jip Nee, Billink gaat niet via MSP bij ons, gewoon via Billink. Ook over Billink zijn we heel tevreden :)

www.devrolijkeengel.nl
  • FOOFOO Member Berichten: 892 

Afhankelijk van het aantal orders, kan het de moeite zijn eens rechtstreeks met Mollie contact op te nemen over de tarieven. Dat heeft ons dit jaar al een enorme besparing opgeleverd..... 🤑

John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
  • KrijneneSolutionsKrijneneSolutions Member Berichten: 67 ✭

Iemand Applepay via Stripe aan het werken gekregen? Alle blogs van Lightspeed gevolgd, maar het werkt niet. Bij Stripe staan instellingen goed (waardeloze helpdesk die niet reageert trouwens) . @Lightspeed Team komt er ook niet uit blijkt......ticket loopt al week.

Of beter via Pay.nl dan?

Ik gebruik nu ApplePay via MultiSafepay. Bij Pay.nl ben ik gestopt. Maar over Pay.nl kan ik niets slechts zeggen. Prima systeem en prima service. Omdat ik meerdere bedrijfsactiviteiten heb ben ik afhankelijk van MSP. Nu heb ik alles bij MSP wat administratief een berg rust geeft.

@Jip hoe krijg jij Apple Pay via MultiSafePay? Die optie hebben wij er helemaal niet bij staan?

Groet,
    Patrick van der Heijden
    www.sceneryworkshop.nl
  • KrijneneSolutionsKrijneneSolutions Member Berichten: 67 ✭

Patrick, MSP heeft nieuwe APP in back-office, die moet je eerst installeren om ApplePay te krijgen. De oude instelling heeft idd geen Applepay.

Inderdaad via de app. Je kunt dan veel meer instellen. Volgorde en zichtbaarheid per land o.a.

@Jip ik snapte al niet precies wat je bedoelde met de app van MSP maar ik heb net MSP aan de telefoon gehad (we gaan Payin3 via MSP aanbieden, de pilot is net afgelopen en volgende week gaan ze als het goed is live) en Sharon gaf inderdaad aan dat ze nu een eigen app hebben omdat de koppeling met LS niet goed genoeg was. En in de app heb je inderdaad ook wat meer mogelijkheden dan via LS zelf. Ik heb de app nog niet geinstalleerd, dat ga ik waarschijnlijk dit weekend doen, ben benieuwd hoe die werkt.

www.devrolijkeengel.nl

@Paula Goed om te horen! Via de app zijn er meer mogelijkheden maar dat zie je vanzelf 😁

Ik zie in de app nog altijd geen Applepay optie... moet ik ze daar ook voor bellen dan?

Groet,
    Patrick van der Heijden
    www.sceneryworkshop.nl

@PatrickvdHeijden MultiSafepay biedt ook ApplePay. Dit kun je via de app inschakelen. ApplePay is alleen zichtbaar op een Apple apparaat.

Je kunt MSP altijd voor de zekerheid bellen.

Log In of Registreer om te reageren.