Mailprogramma

maddelinmaddelin Member Berichten: 21

Door de jaren geen heb ik dus een groot klantenbestand van ongeveer 5000 mailadressen opgebouwd.

Echte (Shame on me...) hebben we nooit tijd gemaakt om te mailen... Maar wil ik hier nu dus aan beginnen.

Helaas zie ik, bij ons bestaande mailaccount van Mailchimp dat dit behoorlijk prijzig is.

In de toekomst kunnen we dus meer gaan uitsplitsen en dergelijke, maar nu moet ik helaas ergens gaan beginnen

Iemand tips? :)

7 reacties

• Dave0701Dave0701 Member Berichten: 227 ✭

Ik weet niet zo goed wat je wil gaan doen? Je hebt helemaal nooit gemaild? Kan me dat niet voorstellen met een webshop dus denk dat je iets anders bedoelt. Je wil iets met marketing doen met al die mail adressen? Nieuws brieven verzenden ofzo?

• CelticWebMerchantCelticWebMerchant Member Berichten: 255 ✭

Wij gebruiken inboxify, naar tevredenheid.

We hebben geen app die aan inboxify is gelinkt, omdat dit niet goed gaat met meertaligheid (alle adressen worden in één bestand ingeladen, terwijl wij lijsten hebben gesplitst per taal). We maken nu telkens een export van onze nieuwsbrieven, splitsen die per taal en importeren ze in inboxify. Dat gaat goed.

• JipJip Member Berichten: 75

Ik zou eens kijken bij MailBlue. Gebruik het zelf al jaren en je kunt allerlei automatiseringen bouwen. Werkt perfect!!

• Monique ElliottMonique Elliott Member Berichten: 52 ✭

Overweeg zeker RELOADIFY, wat een topprogramma en topsupport! @ReloadSEO

• ReloadSEOReloadSEO Member, Partner Berichten: 4 partner

Monique, bedankt voor de complimenten! Fijn om te horen dat ons programma zo goed bevalt. 😃

Hi Maddelin,

Is het een idee dat we eens telefonisch contact hebben? Dan kunnen we kijken wat jij zoekt in een e-mail programma en of ons pakket een goede fit voor je is. Als je mij een mailtje stuurt op [email protected] met je contactgegevens dan neem ik contact met je op.

Wil jij mij liever niet spreken, dan kun je ook in de app store kijken of de app wat voor je is: https://services.webshopapp.com/login/?redirect=/store/apps/1409/

Succes met je keuze!

Met vriendelijke groet,

Lukas

Reloadify

• KlaasHaarsmaKlaasHaarsma Member Berichten: 107

"Voor het versturen van nieuwsbrieven per e-mail is vooraf toestemming nodig van de ontvanger, tenzij de ontvanger een bestaande klant is en de klant geen verzet heeft aangetekend én de nieuwsbrief betrekking heeft op eigen gelijksoortige producten of diensten."

Heb je van alle klanten uit het grote "klantenbestand van ongeveer 5000 mailadressen" toestemming verkregen voor het versturen van een nieuwsbrief?

Raadpleeg de regels omtrent het versturen van een nieuwsbrief eens de AVG.

• maddelinmaddelin Member Berichten: 21

De toestemmingen hebben we ;)

Vaak door winacties op beurzen, via de website laat uw mailadres achter en krijg 10% korting enz...

We hebben op regelmatige basis intenties gemaakt om deze mailadressen te vergaren om ermee aan de slag te gaan, helaas is dit nooit als "prioritair" beschouwd geweest en hebben we dus jaren geen newsletter verstuurd.

Gewone mailtjes betreft klanten hun bestellingen en dergelijke wel ;)

Log In of Registreer om te reageren.