Dropshipping platform te koop - FreshPlants.nl

WouterVanNoordWouterVanNoord Member Berichten: 1
november 2020 aangepast in Aanbod

Hey Guys, hierbij bied ik mijn platform te koop aan.

FreshPlants.nl is een modern actief platform (opgericht in 2018), gericht op de verkoop van kamerplanten. De website heeft een opgebouwde historie en nog altijd een stabiel bezoek, zonder enige vorm van marketing. Iemand die zich in deze markt wilt begeven (of dat wellicht al doet) kan met deze shop een kickstart maken.

Reden van verkoop: Ik heb geen tijd, middelen en energie om het potentieel te benutten van deze shop. Ik ben na de lancering eind 2018, begin 2019 direct de kant van projectwerk op bewogen (Interieurbeplanting op maat) en daar ligt sindsdien mijn focus. Daarom heb ik (met pijn in mijn hart) besloten om de webwinkel van de hand te doen en mij 100% te richten op projecten en zal een nieuwe website lanceren die aansluit op mijn huidige activiteiten en dienstverlening.

Wellicht kan ik nu iemand anders blij maken met mijn webshop en kan hier nieuw leven in geblazen worden. De markt voor online kamerplanten is zeer snel groeiende en hier ligt nog altijd een mega potentieel. Ik heb veel ideeën voor de shop en kan de nieuwe eigenaar naar wens helpen en adviseren om dit verder van de grond te krijgen. Tevens zijn de volgende domeinnamen beschikbaar ter overname, voor uitbreiding buiten NL: Freshplants.BE / .FR / .CO.I / .DE / .IT.

Interessant? Stuur mij dan even een mail op [email protected] - thanks!

Post edited by WouterVanNoord on
Log In of Registreer om te reageren.