E-mail notificaties via Reloadify

Ina_MaisonCotonIna_MaisonCoton Member Berichten: 2

Misschien een stomme vraag, maar is het mogelijk om alle e-mail notificaties via Lightspeed ecom uit te zetten en die in plaats met een programma als Reloadify te versturen? Ik vind de opties qua design namelijk nogal beperkt in Lightspeed. Ik vraag me dan vooral af hoe het zit met links zoals de bevestigingslink voor nieuwsbrief dubbel opt-in en uitschrijven en dergelijke.

3 reacties

• PatrickvdHeijdenPatrickvdHeijden Member, Beta tester Berichten: 184 ✭

Volgens mij zijn ze wel bezig om een manier te vinden voor deze transactionele emails, maar ik weet niet wat de status daar nu van is.

Groet,
    Patrick van der Heijden
    www.sceneryworkshop.nl
  • FOOFOO Member Berichten: 840 

Transactionele emails kunnen al gebruikt worden. Bevestigingsmails via Lightspeed kun je gewoon uitschakelen. Dat zou dus geen probleem moeten zijn volgens mij.

Dubbele opt-in voor de nieuwsbrief weet ik zo even niet. Voor het uitschrijven kun je gewoon een link toevoegen, zodat de klant zich via Reloadify uitschrijft. Dit wordt gekoppeld met LS.

Ik moet hier ook nog induiken, maar ben nu ook bezig met de koppeling met Datatricks. Dat heeft wat overlapping met Reloadify, dus nog eens goed bekijken wat verstandig is. 😵

John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
  • FOOFOO Member Berichten: 840 

Kleine aanvulling:

Transactiemails kun je aanmaken in Reloadify en moet je vervolgens kopiëren naar Lightspeed. Het versturen van de mails blijft dus via LS gaan.

John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
Log In of Registreer om te reageren.