De Vrolijke Engel wenst jullie....

PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 1,203 

allereerst hele mooie dagen naar het eind van het jaar toe. Hopelijk in goede gezondheid, omdat dat in deze tijd helaas niet vanzelfsprekend is.

En natuurlijk ook een hele mooie eindejaarsrun in de webshop gewenst. Hopelijk met mooie omzetten en heel veel blije klanten! Maak er wat moois van :)

En tot slot, hoe de feestdagen er ook uit gaan zien (veel is nog onzeker) maar hoe je ze ook viert, zorg er vooral voor dat het gezellig is. En of je ze nou met het maximaal aantal bij elkaar viert of gezellig met zn tween, geniet ervan. En voor degenen die het alleen vieren (vrijwillig of iets minder vrijwillig) ik wens dat het een mooie afsluiting van een moeilijk jaar wordt en dat volgend jaar er beter uit ziet.

We willen iedereen bedanken voor alle hulp weer die we dit jaar hebben mogen krijgen van jullie hier op het forum. Hopelijk hebben we jullie ook af en toe een beetje kunnen helpen met onze input.

Hele mooie dagen naar het eind van 2020 toe en dat 2021 een gezelliger, makkelijker en positiever jaar wordt dan 2020!

Johan en Paula - De Vrolijke Engel

www.devrolijkeengel.nl
"voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"

5 reacties

• PatrickvdHeijdenPatrickvdHeijden Member, Beta tester Berichten: 183 ✭

Wat fijn! :) Wij wensen jullie ook het allerbeste toe. Het was een spannend en ingewikkeld jaar, maar volgens mij hebben we met z'n allen in de wereld van E-commerce voor het overgrote deel aan de goede zijde gezeten (al was het wel kneiterhard werken)

Groet,
    Patrick van der Heijden
    www.sceneryworkshop.nl
  • JROJRO Member Berichten: 42

Fijne post.

Met speelgoed en miniaturen zitten wij midden in onze 'run' Q4 genoemd.

Van 2 CCV shops zijn we verdubbeld met 2 Lightspeed shops erbij. Het plan is behoorlijk gaan lopen; in deze niche een sterke samenwerking neerzetten.

Qua IT zijn de koppelingen naar Afas er; niet vanzelf maar goed. Als volgende stap oa een ticket systeem.

Nog genoeg te doen dus :-)

• PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 1,203 
    november 2020 aangepast

@JRO Fijne posts mogen er ook af en toe tussen zitten ;)

Heel veel succes met de eindejaarsrun! En mooie groei-berichten, top!

www.devrolijkeengel.nl

@PatrickvdHeijden dank je wel!

En wat dat knetterhard werken betreft.... helemaal mee eens! Maar ik denk dat we daar niet heel erg over mogen klagen ;)

www.devrolijkeengel.nl
    november 2020 aangepast

We krijgen een flink aantal nieuwsbrieven van mede-forummers. Een flink aantal ben ik na het ontvangen van de laatste nieuwsbrief aan het unsubscriben. Dit is niks persoonlijk of geen interesse in de nieuwsbrief meer (afgezien van de daadwerkelijke inhoud of aanbiedingen vind ik het ook gewoon interessant om te zien hoe jullie je nieuwsbrieven opstellen etc) maar meer uit bescherming voor mezelf. De laatste 2 maanden van het jaar zijn ZO mega poepie druk dat ik echt alle zeilen bij moet zetten. Ik merk dat de nieuwbrieven toch een soort van FOMO oproepen (wat goed is, daar zijn ze precies ook voor bedoeld!) en ongemerkt gaat er best veel tijd in zitten. Gewoon toch even de nieuwsbrief lezen, vervolgens even snel een linkje aanklikken of er iets interessants te vinden is, een beetje surfen door de webshop heen en voor je het weet ben je ongemerkt een half uur verder 🙄 Vast herkenbaar voor sommigen 😉

Dus besloten om voor alle nieuwsbrieven die niet erg "noodzakelijk" zijn in ieder geval tijdelijk even af te melden. Ze komen in een apart mapje dus na de feestdagen gaan ze misschien weer aan.

Dacht ik laat het even weten 😎 Misschien ook een goede tip voor anderen die net als ik het erg druk hebben en door een mindere of meerdere mate van verstoorde prikkelverwerking zich snel in de tijd verliezen of ongemerkt (te) veel aandacht aan bijzaken besteden 😁 Alle mails met nieuwsbrieven waar je je tijdelijk even van af wilt melden in een apart mapje zetten, en zodra je weer meer tijd hebt kun je eenvoudig het mapje even doorscrollen om te kijken welke je eventueel weer aan wilt zetten.

www.devrolijkeengel.nl
Log In of Registreer om te reageren.