Coming soon

Wie weet hoe ik artikelen die vanaf een bepaalde datum verkocht mogen worden online kan zetten met bv een vermelding ' coming soon' of iets dergelijks?

De bedoeling is dat ze de producten wel al kunnen zien en informatie kunnen lezen erover, maar nog niet daadwerkelijk kunnen bestellen.

Magic Nails

meer dan plakken en lakken...

7 reacties

• JoriJori Member Berichten: 250 ✭

Je zou een levertijd kunnen aanmaken met "Coming Soon" en de voorraad op 0 zetten en niet bestelbaar. Ik weet ook niet of je thema custom labels ondersteund of een Sale label over een artikel heen. Daar zou je de tekst van kunnen veranderen.

• MirandaHaasMirandaHaas Member Berichten: 46

Levertijd met coming soon! Daar heb ik totaal niet aan gedacht, ga ik eens uitproberen.

Magic Nails

• HoutendiershopHoutendiershop Member Berichten: 19

Je moet het alleen in de gaten blijven houden.... wij hebben nu regelmatig dat we "coming soon" hebben maar de artikelen zijn al weer uitverkocht.

www.houtendiershop.com

Ja klopt. Ik heb toch maar een aparte categorie aangemaakt en de voorraad op 0 gezet.

Het is nu te zien maar nog niet te bestellen.

Ze kunnen hun e-mailadres invullen dan krijgen ze mail zodra het voorradig is.

Magic Nails

• Dave0701Dave0701 Member Berichten: 227 ✭

bij het product zelf kan je ook naar "Extra template data" gaan en daar wat invullen. B.v. New, Coming soon, Pre-order etc

• maddelinmaddelin Member Berichten: 21

Plaatsen op altijd zichtbaar en de voorraad nog op 0 houden?

Dat heb ik nu gedaan inderdaad en ze in een aparte categorie gezet.

Maar met die optie van Dave ga ik ook nog experimenteren. Even de handleiding erbij om te kijken hoe dat in mijn theme gaat. Nog nooit gedaan.

Magic Nails

Log In of Registreer om te reageren.