GDPR / AVG

13>

70 reacties

• FOOFOO Berichten: 549 Member 
    @JoanMl, het lijkt mij op zijn minst verstandig. De klant kan dan nooit beweren dat hij ze niet heeft gezien. Ze worden nu expliciet door de klant bevestigd.

Veel werk is het niet en de klant vinkt het hokje toch wel aan, met of zonder de link. 
    John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
  • NynkeNynke Berichten: 372 Administrator, Lightspeed Staff moderator
    JoanMl zei:
    @Nynke, is het verplicht dat je ook de privacy policy benoemt bij de button 'kopen'?
    Het lijkt er niet op. Ik kom overal op het internet tegen dat een privacy policy verplicht is en makkelijk te vinden moet zijn op je website, maar niet dat hij in de checkout genoemd moet worden of dat mensen iets aan moeten vinken om aan te geven dat ze op de hoogte zijn van je privacybeleid.
    eCom support nummer: +31 20 808 63 58
    Klik hier om een terugbelverzoek in te dienen.
    Voor algemene vragen en informatie, ga naar het helpcentrum
    @PatrickvdHeijden, je moet hiervoor de groene knop "Vertaling overschrijven" gebruiken. Wanneer je intypt "Door op", komt de te vertalen tekst vanzelf naar voren. Selecteren en vertalen maar.

• PatrickvdHeijdenPatrickvdHeijden Berichten: 91 Member, Beta tester
    Hmmm ik beschouw mezelf toch als erg kundig, maar in FireFox en Chrome verschijnt er geen "predictive text" als ik begin te typen... ik zie alleen de 4 aangepaste vertalingen die ik al eens geschreven had.
    Groet,
    Patrick van der Heijden
    www.sceneryworkshop.nl
  • NynkeNynke Berichten: 372 Administrator, Lightspeed Staff moderator
    Hi @PatrickvdHeijden. Ik denk dat je net verkeerd kijkt. Klik eerst rechtsboven op de groene knop met "Vertaling overschrijven" en typ dan de tekst in:

Hiermee maak je een vertaalsleutel aan die je kunt vervangen :) 
    eCom support nummer: +31 20 808 63 58
    Klik hier om een terugbelverzoek in te dienen.
    Voor algemene vragen en informatie, ga naar het helpcentrum
  • PatrickvdHeijdenPatrickvdHeijden Berichten: 91 Member, Beta tester
    Gevonden...thnx...

Groet,
    Patrick van der Heijden
    www.sceneryworkshop.nl
  • Albert_WubsAlbert_Wubs Berichten: 79 Member ✭
    JoanMl zei:
    @Nynke, is het verplicht dat je ook de privacy policy benoemt bij de button 'kopen'?
    @JoanMl Nee is niet verplicht. Ik moest het weg halen van ICTrecht uit Amsterdam.  zij beoordelen je webshop op alle wettelijke eisen van deze tijd wanneer je shop aangesloten is bij Thuiswinkel.org. Privacy policy is een melding,  hier hoef je expliciet niet voor aan te geven dat je daar akkoord mee gaat
    Gavetas.nl Trendy tassen voor elk Budget
    085-78 46 963
  • kaatjekaatje Berichten: 2 Member
    Klopt het dat in in het overzicht , bij vertalingen zie: Door op kopen te klikken plaats ik een bestelling met betaalplicht en  ga ik accoord met de $1. Terwijl ik de rest er wel achter heb getypt en heb opgeslagen.
  • Albert_WubsAlbert_Wubs Berichten: 79 Member ✭
    Vandaag dit gelezen https://imu.nl/internet-marketing/eprivacy-verordening-avg-cookiemelding/
    en ben niets wijzer. wie zal het zeggen hoe het nu moet met de cookies, koeken en slagroomtaarten 😀 Gekheid natuurlijk maar zeg het maar hoe het moet. Wij weten het niet meer.
    Gavetas.nl Trendy tassen voor elk Budget
    085-78 46 963
    Veel heisa om niets dus.....  :p 

Het viel mij vannacht (ja, te laat begonnen met de AVG) al op dat alle grote websites nog een simpele cookiemelding hadden. Bol, Zalando, Wehkamp, etc.. 

Snel weer terug dus naar een simpele melding. Vandaag al de eerste klant al aan de lijn die de bestelknop op z'n mobiel niet kon vinden..... die zat onder de cookiemelding.    :s
Log In of Registreer om te reageren.