orders ophalen in winkel

kielenkielen Member Berichten: 121 ✭

Ik ben toch wel teleurgesteld om steeds meer optie's voor omnychannel in het ecom systeem terug te zien, terwijl er al jaren geen enkele wens van de ecom gebruikers is gerealiseerd. Als voorbeeld zie ik nu de status "ophalen in de winkel voorbereiden" en "klaar om opgehaald te worden" verschijnen. Mensen van Lightspeed: Heel veel gebruikers hebben geen winkel. Een al jaren geleden uitgesproken wens om orders die nog niet verstuurd moeten worden een "wacht op verzenden" status te geven en pas de status "klaar voor verzenden" te geven als er ook echt verstuurd moet worden is tot nu toe niet gehonoreerd. 5 jaar na de introductie van V2 van Lightspeed is het nog steeds niet mogelijk om de BTW op verzendkosten aan het product aan te passen zoals wettelijk is voorgeschreven. Zo zijn er nog veel meer wensen van gebruikers waar al jaren niet mee gebeurd.

Ook de Ecom gebruikers betalen voor het gebruik van de software. Het zou fijn als daar dan ook enige ontwikkelcapaciteit tegenover staat, en dat niet alle aandacht naar omnychannel gaat.

Kees Kielen

www.manivivendi.nl

2 reacties

• JROJRO Member Berichten: 42

Nou niet alles over 1 kam scheren, wij hebben 8 fysieke afhaallocaties/verkooppunten. Dan is die status wel relevant.

Maar uitbreiding met wat je schrijft is inderdaad ook welkom.

• FrankFrank Member Berichten: 114 ✭

@kielen 100% gelijk

@JRO: Mijn klanten willen graag zelf de spulletjes die ze komen afhalen uitzoeken en niet zomaar een doos meenemen dat is de hele reden dat ze het willen komen ophalen. Maar dat zal product afhankelijk zijn.

Log In of Registreer om te reageren.