Automatisch bestellen bij leverancier adhv minimale voorraad

Collega's,

Ik zou graag mijn voorraad automatisch door mijn leveranciers laten aanvullen a.d.h.v. een minimale voorraad.

Heeft iemand hier ervaring mee hoe dit binnen LS is op te zetten?

Toffe groet

Stijn

5 reacties

• PatrickvdHeijdenPatrickvdHeijden Member, Beta tester Berichten: 201 ✭

Kijk eens naar de oplossing van Optiply. Zij helpen ons al een jaar om onze voorraad op orde te houden door middel van AI en Machine Learning en dat werkt als een zonnetje. Echt iedere euro waard!

Groet,
    Patrick van der Heijden
    www.sceneryworkshop.nl
  • fansfans Member Berichten: 41

Werkt blijkbaar weer niet voor omnichannel klanten ?

• stijn_toffesokkenstijn_toffesokken Member Berichten: 32

@PatrickvdHeijden Ik heb inderdaad al eens met ze gesproken, maar ik vind ze vrij prijzig voor de service die ze bieden

• FOOFOO Member Berichten: 934 

Anderhalf jaar terug zijn wij ook gestart met Optiply. Op zich werkt het heel mooi, maar toch hebben we besloten weer te stoppen. Één van de redenen zijn de toch vrij hoge kosten. Maar ook werkte Optiply niet altijd super voor ons. Het programma is vrij "stug" en (artikel)wijzigingen in de shop komen maar moeizaam door.

"AI" kan soms goed voorspellen, maar kon er af en toe ook vreselijk naast zitten. Artikelen die vorig jaar goed verkochten, maar dit jaar niet meer (hoge prijzen), werden weer met grote aantallen ingekocht. Bundelproducten had het systeem ook grote moeite mee.

We zijn nu Supply Manager aan het inrichten en testen. Geen "slim" inkoopsysteem, maar wel veel flexibeler en goedkoper. Deze proberen we nu zelf "slim" in te richten.

John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
  • stijn_toffesokkenstijn_toffesokken Member Berichten: 32

@FOO Blijf graag op de hoogte of Supply Manager voor jou werkt John.

Let me know :)

Log In of Registreer om te reageren.