Boekhoudprogramma voor Belgische bv

KoenMatthijsKoenMatthijs Member Berichten: 1
18 januari aangepast in Apps en integraties

Ik zoek een gebruiksvriendelijk boekhoudprogramma die ook geschikt is voor een Belgische bv.

Ik had nu een koppeling met Yuki via Belgische accountant, maar zit nu alsnog op een jaarlijkse accountantfactuur van ongeveer €10.000

Omdat de accountant in kwestie alle pdf facturen manueel ging inboeken etc...

Daarom wil ik per direct een gebruiksvriendelijk boekhoudprogramma aanschaffen, zodat ik voor minimaal 90% zelf de boekhouding kan doen.

Dank voor de tips!

Post edited by Maartje on

2 reacties

• iedereen_looptiedereen_loopt Member Berichten: 64

Billit (https://www.billit.be/nl/tarieven/)

Al is het eerder een tussenstation zodat de boekhouder alles heeft. Er is wel een koppeling met Lightspeed. Het moet natuurlijk ook wel samengaan met het pakket van de boekhouder.

Je kan het ook koppelen aan bepaalde banken. (Te betalen facturen worden zichtbaar in je online applicatie van de bank en betalingen worden gelinkt aan juiste inkomende/uitgaande facturen).

Al val je natuurlijk al snel in het pakket op maat

• BartsibaBartsiba Member Berichten: 3

Hoi,

Ik gebruik LS in combinatie met Exact OnLine, ik stuur mijn PDF facturen die ik ontvang per mail rechtstreeks EOL scancenter, de papieren facturen scan ik in en verstuur ik ook naar deze.

Het scancenter (software inbegrepen in pakket) zal mijn factuur zo goed als mogelijk lezen, en stelt een pre boeking voor, soms moet je wat aanpassen maar valt mee, BTW aangiften gaan ook zelf via pakket, mijn boekhouder doet per maand eens een check en dat scheelt wat kosten per jaar, ik had vroeger ook +€10.000/jaar

Exact online staat in de APP store, is maandelijks te betalen, ik gebruik het midden abonnement

Log In of Registreer om te reageren.