Afbeeldingen in 3d productpagina

fraaibuitenfraaibuiten Member Berichten: 15

Zijn er mogelijkheden binnen lightspeed of met een applicatie om afbeeldingen op de productpagina 3d of dynamisch weer te geven? De 3d afbeeldingen die wij nu hebben zijn mp4 formaat..

9 reacties

• Dave0701Dave0701 Member Berichten: 227 ✭

je bedoelt zo een afbeelding die je vast kan pakken en dan alle kanten kan opdraaien? Volgens mij niet mogelijk nog. Misschien met maatwerk.

Wat wel werkt is een GIF afbeelding plaatsen. GIF kan je namelijk laten verspringen.

Je kan dan bv een artikel op een rond plaatje zetten en dan bv 8 foto's maken op diverse posities

Deze inladen in een Gif programma die ze achter elkaar zet en dan 1 GIF van maakt.

Wel veel werk!

• fraaibuitenfraaibuiten Member Berichten: 15

hi klopt. Dat is precies wat ik bedoel! Zodat je een product vanuit alle kanten kunt bekijken.. ook geen maatwerk oplossing hiervoor?

• JROJRO Member Berichten: 54

Het kan wel.

Presentatie op productpagina.

Rondje draaien met de muis.

Werkt ook op de mobiel. Bedoel je het zo denk ik?

Hi JRO , ja dat is wat ik bedoel. Zijn dat ook mp4 bestanden? En hoe wordt dit gerealiseerd?

1. Account aanmaken Cappasity.
    2. Video/fotoserie maken. (heb ik mbv WebClip2Go gedaan)
    3. Uploaden en trimmen.
    4. Code in LS plaatsen.

Ik heb het primair gemaakt voor de onderdelen die altijd gedoe qua pasvorm/geschiktheid geven.

Waar plaats je deze embed code dan in lightspeed? Dit moet dan toch voor elk product een nieuwe embed code zijn?

Hier:

Dankjewel voor je informatie! Het is wel gelukt, maar ik had het liever bij de productafbeeldingen gezien ipv bij de productomschrijving..

• PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 1,264 
    19 januari aangepast

@fraaibuiten volgens mij is dat mogelijk via de extra template data.

Wij hebben de mogelijkheid om filmpjes bij de productafbeeldingen te tonen in laten bouwen. Wij zetten nu de link naar het filmpje in data03.

Zie dit voorbeeld:

https://www.devrolijkeengel.nl/backflow-wierookbrander-piramide.html

Of is dat niet wat je bedoelt?

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
Log In of Registreer om te reageren.