winkelwagen (cart) ophalen via API

DennisGeusDennisGeus Member Berichten: 16 ✭

Ik ben benieuwd of je ook de winkelwagen kunt uitlezen via de API (of op een andere manier)

Het is dus geen quote, or checkout (want dan moet je volgens mij ingelogd zijn, of als gast e.e.a ingevuld hebben)

wanneer je het artikel aantal wijzigt wordt er met een id gewerkt, dus het moet ergens opgeslagen zijn.

Het gaat mij er om dat ik de artikelen die op dat moment voor de gebruiker in het winkelwagentje staan, wil ophalen/uitlezen.

Getagd:

3 reacties

• FrankBrinksFrankBrinks Member Berichten: 27

Ja dat kan volgens mij met de API.

Wat wil je er mee gaan doen dan? Ik doe dit ook bij een klant van mij voor de verlatenwinkelwagen e-mail.

• DennisGeusDennisGeus Member Berichten: 16 ✭

Ik wil een offerte aanvraag mogelijk maken van de inhoud van de winkelwagen.

Ik heb dat met de standaard checkout opgelost door met wat javascript een knop er tussen te plakken en het formulier naar een externe server te sturen waar alles verder afgehandeld wordt.

Nu heb ik een custom checkout waar geen artikelnummers van de varianten in het formulier staan. (alleen de product title en variant title).

Ik heb alle endpoints bekeken en de meest logische is quotes en checkouts, maar die worden volgens mij pas aangemaakt wanneer je daadwerkelijk klant gegevens hebt ingevuld en niet al op de winkelwagen.

Een voorbeeld waar de offerte aanvraag werkt is op inofec.nl (gooi maar een product in de winkelwagen)

• DennisGeusDennisGeus Member Berichten: 16 ✭

@FrankBrinks Ik ben er achter dat ik de verkeerde quote id aan het zoeken was.

Het lukt inderdaad wel met de API endpoint quoteproducts de producten uit de winkelwagen op te halen.

Log In of Registreer om te reageren.